Poslední střípky Vánoc

A zase za rok.....
                            


Kterékoli fotce předchází deset takovýchto, nebo všudypřítomné ručky pátralky našeho mistra. Občas se snaží abych měla umělecké fotky, tak vypíná, zhasíná, přendavá, zandavá:-).


Ozdoby jdou zítra dolů (a stromek bradavickým expresem k popelnici) a loučím se na 12 měsíců i s milým kolouškem, který zdobí místo pod špičkou.


A ačkoli jsou vánoční svátky nenávratně zpět, světla a svíčky nám byt zdobí po celý rok. Není nic útulnějšího a oheň dodává teplo domova.










Vygooglila jsem si pro vás pár pranostik na zítřejší tříkrálový den:

Je-li na Tři krále větrno, bude úrodno.
Bude-li na Tři krále mnoho hvězd, urodí se mnoho brambor.
Třpytí -li se hvězdy tu noc před Třemi králi, rodí se hojně bílí beránci.




Doufám, že křišťálová koule s andílkem nám věští jen zdraví, samou srandu a všechna splněná přání v roce 2019! A to přeji všem svým nejbližším a Vám všem, co čtete můj blog a pravidelně se tu potkáváme!
 


Vaše


CONVERSATION

12 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ten malovaný obrázek, na mě čeká odzdobování až zítra, sice jsem chtěla na 3 krále , nakonec se do toho pustím až chlap bude v práci a já na to budu mít klid :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez, alespoň na to budeš mít klid, já zase využila, že nemám dítě doma, stromek už čeká u popelnice:-). Jinak děkuju, obrázek jsem malovala já a jsem to trošku já a Maty (asi:D).

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju a jdu teda zkusit štěstí v soutěži:-).

      Měj se fajn

      Vymazat
  3. Máte doma nádherné ozdůbky. :-)
    Už by to ty Vánoce chtělo znovu! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Betty, děkuju. Neblbni, zase si musíme pár měsíců odpočinout, budou zpátky než se nadějeme:-)

      Vymazat
  4. Krásné fotečky :)) měli jste doma žůžo atmošku.

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji Neli, přesně jak říkáš žůžo ��. Tobě také!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. Mám ráda na Vánoce červenou a tady koukám, je tolik nádherných věciček. A malej je úžasnej. :o)
    Přeji pohodové dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji Dáši, já taky. Mám ještě výzdobu růžovo-tyrkysovou a jde mi perfektně do interiéru, ale dávám poslední léta jen červenou výzdobu:).
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥