DIY z korkových špuntů

Jako správná milovnice vína jsem se, ještě jako wild, young and free rozhodla, že korkové špunty budu sbírat. Nejdřív jsem je měla ve velké skleněné váze a když už i ta byla malá, tak jsem dostala demižonek.



 Nevím, zda je to záliba sběratelská, nebo na protialkoholní léčbu:-). Ačkoli je nemám už kam dávat a přijdou mi vkusné (nemluvě o tom, že každý špunt má svůj příběh a mám je ráda), tak jsem se rozhodla z nich vyrobit pár dekorací.





Budete potřebovat:

Tavnou pistoli
Provázek
Papír (lépe karton nebo dřevotřísková deska)
Tužku
Ostrý nůž
Nůžky
Rám od obrazu nebo dekorační tác
Hooodně korkových špuntů


1.Nástěnka




Na tác, nebo do rámu obrazu lepíme vedle sebe špunty. Nejdřív je doporučuji vyrovnat, až pak lepit- aby to vyšlo jak na délku, tak na šířku.



2. Podtácky

Nastříháme si papír ve velikosti, jak chceme mít prostírání velké, pokud chcete podtácky bytelnější, tak si podklad vyřízněte ze slabé dřevotřísky, nebo kartonu.



V tomhle případě si rozřežte korkové špunty na půl vážně OSTRÝM nožem.



Na závěr papír kolem dokola ořežte, ať není vidět.





3. Korkové srdce




Na papír si namalujte srdíčko (nebo jakýkoli tvar), můžete to vzít i od oka. Začněte špunty lepit k sobě tavnou pistolí. Pokud chcete mít dekoraci na zavěšení, tak mezi dva horní středové špunty přilepte provázek.













Napadlo mě vyrobit ještě stojánek na svíčky, květináče, podložku pod hrnec a spousty dalších věcí, tak budou možná vinné příběhy na pokračování:-)

A proč mám ty ,,svoje špunty'' ráda? Protože každá lahvinka byla vypita s láskou a většinou s mými nejbližšími!





Tak Na Zdraví!

















P.S Ty špunty z demižonu vůběc nešly vyndat. Škoda, že mě u toho dolování někdo nenatočil. Myslím, že by to video mělo na YouTube tak už tak milion shlédnutí:DD

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju, jen bych pro příště zvolila lepší podklad:)
      Měj se krásně!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥