Mé úschovny pokladů 5x jinak

Jako každá správná ženská mám svý neřesti (není jich zrovna málo) a dneska vám chci jednu z nich představit - je to moje sbírka šperků...Asi takhle nějak jsem chtěla dnešní příspěvek začít, ale když jsem je všechny vyndala a rozprostřela, tak se mi nevešly skoro ani do obýváku. Takže jsem vyhodnotila, že by to bylo tak na sto plus jeden příspěvek s milionem fotek (a asi bych vás přehltila a nebavila, což samozřejmě NECHCI!:-)). Takže vám ukážu pět z mých šperkovniček, do kterých si ty svý poklady ukládám.













Takže přistupte blíže, začínáme!
Jako první tu mám stojan na náhrdelníky. Po pravdě řečeno, decentně vypadá jen na fotce, ve skutečnosti se prohýbá pod zhruba padesáti náhrdelníky všech tvarů a barev. Doma nemám moc prostoru, tak jsem chtěla jen úzký a praktický stojánek (ovšem musel to být silák) a TADÁ - koupila jsem ho v PEPCO a myslím, že stál něco málo kolem 50Kč (no nekup to).



Šperkovnici si můžete udělat prakticky ze všeho. Třeba tohle byl dřív stojan na svíčky a ačkoli jsem pro něj, jako pro dekoraci neměla místo, posloužil jinak:

To samý tahle krabička, původně určená na čaj. Jedinou nevýhodou je, že jsou tam šperky rozbordelený dost ledabile .

Do čtvrtice mrkněte na obal od krému (Chanel - Chance Eau Fraiche-miluju!). Když v krabičce šperkům ustelete, budou vám navíc i hezky vonět:-)




Muž si může zvyknout na ošklivou ženu, ale nikdy ne na nedbalou.
                                                                                                        Coco Chanel



Co s (ne)praktickým malým tácem? 







Třeba jsem vás inspirovala:-). Máte taky nějaké speciální tajné schovky? Pochlubte se, budu se těšit.




Mějte krásnej sobotní den!






CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥