Valentýnské zasnění

Na jaře jsou to reklamy na zahradní nábytky, krby, květiny, velikonoce. V létě pak dovolený, plavky, bazény. Na podzim totální výprodeje všech těhle letních radostí, v zimě hračky, léky, poukazy, elektronika...no a před Valentýnem jsou to šperky, sladkosti a vůně - když už jsme u toho, viděli jste novou reklamu na Chloé? Ta je co:-)??
Kdybych si mohla ten dnešek užít jak by mě jen napadlo, tak....
.....jsem v New Yorku, ve svém malém bytě (kde bydlím jen se svýma kocourama. Ne, nejsem crazy catlady). V rytmu jazzu si dolazuju poslední detaily outfitu. Pod oknem na mně už čeká taxík. Krásně oblečená, podpadky až do nebes a s romantickým nakulmovaným (i řádně natupírovaným) účesem už scházím schody a v rychlosti ještě nasazuji náušnice. Dveře do taxíku mi otevírá, s rudou růží v ruce, můj milý a políbí mi na tvář. Jedeme na večeři do té nejluxusnější restaurace a po večeři máme už přistavený kočár. Jen MY DVA a noční Central Park, kde dostávám úplně malinkakatou Tiffani blue krabičku:-). Je mi chladno, tak mám na sobě i jeho kabát a v obětí jdeme k němu domů - romantický večer ever. Prostě strašně omšelá neworská klasika a večer zakončený nespoutanou vášní..ach....

 Promiňte mi, trochu jsem se zasnila. Můj večer z počátku 60'tých let, se konat nebude. Musím jít pověsit prádlo, uklohnit něco rychlýho k jídlu a večer, až to malý zvíře usne, tak se po rychlé sprše, s drdolem na hlavě, zabalím do županu, nasadím fluffy bačkory, zapálím po celém obýváku tak padesát svíček a pustím nám starou dobrou americkou filmovou klasiku. Naliju šampáňo a sním sežeru bonboniéru co jsem dostala (no dobře) si koupila. Přece kojím, tak si to můžu dovolit:-)




Tuhle fotku jsem fotila dnes, ačkoli to vypadá, jako když jsem jí vyhrabala z fotoalba roku 1982 (tož za to můžou asi ty moravské sklínky xD )




Zahoďte ostychy a soudnost, nalijte si sklenku a zasněte se, jak by vypadalo to VAŠE romantické rande, ať už s manželem, nebo spíš s Bradem Pittem (v mé verzi je to Norman Reedus nebo Nicolas Cage nebo možná Max Thieriot?). Napište mi ho do komentáře - nebojte, zůstane to jen mezi námi:-)



Krásnýho Valentýna a PUSU!



CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Prca nejvetsi tohle psani

    OdpovědětVymazat
  2. Moje romantické rande bych si toužila prožít SAMA!!! Být ve svém domě v Miami, ráno se vzbudit do sluncem zaliteho pokoje a ještě se jen válet. Šla bych si udělat zdravou snídani, kterou bych jedla min. hodinu na terase. Pak bych si na pláži zacvičila jógu, přečetla knížku, zaplavala si.... večer bych se poradně upravila a šla pařit( no jo... s Gábinou, je to moje sousedka) ...ach... krásná představa ������

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééj Jani! Už se maluju a oblíkám!! Vyrážíme do nejlepšího Miamského klubu!<3

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥