Piknik mezi slunečnicemi

...Tak jako slunečnice každým dnem, otáčí se za sluncem, tak já stále hlavu svou...



Jak jsem kolem toho žlutého pole projížděla, tak mi bylo jasné, že se sem budu muset vrátit udělat pár fotek, ať už Matyáška, slunečnic samotných...




...a tak mě napadlo, proč si neudělat piknik? Pokud jste letos ještě nepiknikovali, tak je nejvyšší čas. Každý rok si plánuji kolikrát ten krásný pletený koš naplním, ale místo toho na mě smutně kouká a já jsem hrozná jsem samá výmluva. Léto se pomalu chýlí ke konci a dny se zkracují, tak pokud jste na tom podobně, je nejvyšší čas vzít si nějaké dobroty, dobré pití a vyrazit do přírody.


Piknik je skvělým místem na rande (láska přece prochází žaludkem), na setkání s přáteli, ale i na relaxaci a odpočinek (a jako bonus si můžete nacpat pupek a neutratit majland:-)).




Já si s jídlem hlavu nelámala, vzala jsem pár sendvičů, broskve, jablíčka, hrušky a něco na zub a mohlo se vyrazit. S tím ovocem jsem to přehnala, protože hned u auta jsem snědla asi kilo špendlíků, když oni byly všude...tady červené, tam červenější a opodál žluté a žlutější...




..ale nejžlutější byly stejně tyhle krásky. Tomu říkám výhled.


Dát si nohu přes nohu, lehnout si na deku a dívat se do oblak, přikusovat k tomu a zapíjet to sklenkou výborný Pálavy. To já můžu a nechala bych si to líbit klidně častěji, říkám si ale, že by to pak nebylo takové nevšední.


Mám pro vás jeden tip, pokud vás už nudí meloun (já vím, že nenudí, protože je prostě nejbožejší, ale přece jenom), tak ho nakrájejte na kousky, dejte k němu mátu, na hodinku je nechte ochladit se a ovonět v ledničce a tadáá, máte meloun ještě svěžejší než obvykle.




Pokud si rádi dáte i nealko, tak tomuhle tonicu jde ruku v ruce s jeho hořkostí meduňka s mateřídouškou a jestli jste jako já spíš na limču, tak okurka s mátou je dokonalá a neříkám to jen kvůli králíkovi a sovičce.



Naprosto jsem jí propadla a chtěla bych jí pít po litrech! Etiketa vám říká, že pokud netřídíte odpad, tak si máte sklenku nechat a dát do ní kytičku...ROZKAZ!


A tak mi zdobí noční stolek a připomíná mi hezké odpoledne mezi slunečnicemi.


Radost v životě není podmínečná ani těžká, jen se musíme umět rozhlédnout kolem sebe a vychutnávat jí. V přírodě to jde samo...příroda nás obohacuje svou krásou a jen tím nejlepším...

Mějte se krásně a užívejte letní dny a večery!

Vaše

CONVERSATION

10 komentářů:

  1. Tak takový koš by se mi taky hodil :)
    Museli jste si to náramně užít, taky se už nemohu dočkat až pujdu piknukovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to ano;). Jà koupi koše odkládala a nakonec jsem ho sehnala na bazoši za pár korun;). Užij si to, až vyrazíš.
      Papa

      Vymazat
  2. To bylo super piknikování. Já chci taky takový koš, jednou určitě bude :-))))). Krásné léto, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kájo, určitě ho pořiď, uvidíš jak si ho pak celá rodina zamiluje. Je to v něm takové uspořádané a snadno se nosí... proto měla i Karlulka košíček;).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Tak to vypadá hodně dobře, fotky jako z Pinterestu, krásně se na ně kouká <3 Jen mě pobavila ta věta "vzala jsem pár sendvičů, broskve, jablíčka, hrušky a něco na zub", protože zní, jako kdybys ty sendviče a ovoce brala jen na okrasu a nebyly jedlé :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, to jsem ráda, že se ti fotky líbí a přirovnání ,,jako z Pintrestu''-to jsi mě vážně potěšila! Jinak něco na zub-jsem myslela čekuládu a nějaké sladkosti:-))).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  4. No tak to je naprosto úžasné! Fotky parádní, originální nápad, mne by to vážně nenapadlo. Fakt krásné, klasické léto! To se bez pikniku prostě neobejde♥

    Vee

    https://yourvee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, děkuji a děkuji! A máš pravdu, bez pikniku by to nešlo.
      Měj se krásně!

      Vymazat
  5. slnečnice! piknik! a piknikový kôš! pre mňa siedme nebo! nádhera a tak trošku závidím, nakoľko presne po takejto pohodičke veľmi túžim! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kejmy, tak sbal deku, nějaký dobroty a vyraž...teď se bude hezky piknikovat kdekoli:-)

      Papa

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥