...lepší než tisíc doktorů

Někdy je potřeba se zhluboka nadechnout, vydechnout a rozhlédnout se kolem sebe. Vstát brzy ráno a jít do přírody. Je úplně jedno kam. Na chvíli vypnout, načerpat energii a nasát tu vůni jehličí, nebo čerstvě posekaného strniště a všelijakých krásných lučních květin...








Přírodě je jedno jestli vypadáme jak strašidla, že nejsme namalovaný ani že se nám nechce zrovna povídat. Nemá zbytečný otázky a jediný čím se jí můžeme odvděčit je, že nebudeme nikde vyhazovat odpadky a chovat se jako prasata - jsme přece lidi.



Nejlepší snídaně...


Role mámy je tou nejdůležitější a já jsem se v ní našla. Miluju ukazovat Matyáškovi kytičky a učit ho všechno možný. Když běhá po lese, kde může sbírat šišky a hrát si jako já, když jsem byla dítě, to je vážně nejvíc <3.



Co dodat? Myslím, že slov už netřeba...









Vyprdněte se na stresy, na špatnou náladu a jděte se projít, natrhat si kytičku do vázy a pokochat se všudepřítomnou krásou.


Mějte krásný a pohodový víkend,
Vaše

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Krásné fotky. Jako bych tam byla...
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Děkuji, ačkoli moje zásluha ta krása není.

      Měj se krásně!

      Vymazat
  2. krásne fotky aj článok :) príroda je dobrý doktor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Deny! Příroda je ten nejlepší doktor:-).

      Měj se !

      Vymazat
  3. Je dobře, že učíš Matyáška milovat přírodu. Jednou za ní bude neskutečně rád :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, taky myslím a doufám, že to jednou ocení <3.

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥