9 DIY nápadů co se starými okny

Dnes už rodinné i bytové domy ,,zdobí'' plastová či euro okna, ale pokud výměnu oken teprve chystáte, nebo máte doma ta stará na vyhození, tak se možná inspirujete a ještě jimi vylepšíte svůj interiér.
Ze starých oken totiž můžete vytvořit novou krásu. Tedy staronovou, a ta je vlastně ještě hezčí než ta zbrusu nová! Tak mrkejte...

1. Konferenční stolek - na takovém stolku si umím představit ranní kávu i krásnou kytici lučního kvítí, vy ne?

Zdroj:Pinterest

2. Fotorámečekoriginální rám na fotografie? Neustále vymýšlím jak nejefektivněji dát do bytu hodně fotek a ušetřit přitom místo, tohle se zdá být dobrým řešením. A stačí vám k tomu jen kousek klasické drátěnky a kolíčky.

Zdroj:Pinterest

3. Skříňka do koupelny - vypadá rustikálně, dobře poslouží a každého překvapí jak dobře bude v koupelně vynikat (namísto klasických skříněk, které má doma každý). Jen bych zvolila mléčné sklo.

Zdroj:Pinterest

4. Starožitná vitrína

Zdroj:Pinterest

Nemáte místo na malé nezbytnosti z cest, či dekorace pro radost?

Zdroj:Pinterest

5. Skleník - do něj jsem se zamilovala. Na ten už je potřeba ale kromě více oken i větší zručnost:-).

Zdroj:Pinterest

6. Věšák 

Zdroj:Pinterest

7. Jen taková parádička - na tu vám bude stačit kousek drátěnky, skleněné láhve od čehokoli, provázek či stužka a na dozdobení nějaký kvítek či větvička...

Zdroj:Pinterest

8. Nástěnka - Nástěnku chci za ženu (jak zpívá jedna ska-skupina)....a je to jasný, protože jsou praktické a připomenou vám co nakoupit a kdy jít například k doktorovi (klidně bych jako výplň zvolila černou tabulku na kreslení).

Zdroj:Pinterest

9. Šperkovnice - náušnic, prstýnků a náhrdelníků mám doma víc než dost, proto moc dobře vím jak složité je udržet je na uzdě. Inspirujte se zde a nebo v mém článku ZDE.

Zdroj:Pinterest

Někdy stačí staré věci trošku přebrousit, natřít a dát nádech patiny a rázem se z nich stává jedinečný a originální designový kousek!

Nápadů je všude přehršel, tak třeba jsem vás svým ,,výcucem'' z Pinterestu inspirovala a pokud budete tvořit, určitě mi dejte vědět, ráda se na vaše výtvory podívám!

Mějte krásný a kreativní den, 
Vaše



CONVERSATION

12 komentářů:

  1. Krásná inspirace :) tenhle styl miluji!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelčo, tak to jsi tu správně:-).

      Měj se krásně!
      papa

      Vymazat
  2. Super tipy. Za mě rozhodně ten konferenční stolek, ten je nejpovedenější. Škoda, že nemám nějaké takové okno, hned bych něco vyzkoušela :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lindi, mně by se ten stolek taky líbil, ale bohužel by se mi nevešel:(. Jinak staré okno si myslím seženeš:-)
      Měj se krásně a zda se do výroby něčeho pustíš, dej mi vědět, budu se těšit!

      Vymazat
  3. Škoda, že to už nemáme doma kam dávat:-) Hned bych si nějaký nápad z Tvých tipů vyrobila :-)

    Kalamita life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, Kami, velká škoda, v tvý režii by to vypadalo ještě líp než z Pintrestu!!<3

      Vymazat
  4. skvelé nápady :) to by sa mi páčilo aj u nas doma :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že jako konferák, skříňka do koupelny nebo skleník je moc skvělý nápad a vypadá to neskutečně dobře! ♥
    Inspirovala jsi mě k přeměně jednoho starého křesla, co máme doma, tak snad se zadaří :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Žanetko, tak to jsem ráda, koukej se pak pochlubit:-)

      Měj se krásně!

      Vymazat
  6. Krása. Asi se budu muset porozhlédnout ve sběrném dvoře:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jela minulý týden kolem domku, na které se dělala komplet rekonstrukce a několik oken jsem zrovna v bikramce viděla:)... jen bych je do auta asi nenarvala;))

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥