Letní radosti

Zdravím vás z Harrachova, kde si užíváme hory, sluníčko a výlety. Letošní novinkou pro mně bylo balení, musím uznat, že s ročním dítětem člověk musí myslet na spousty věcí, které musí taky zabalit. Od chůvičky až po cestovní postýlku. Samozřejmě v čechách je to ještě prča a nemusí se toho tahat tolik, ale stejně.
Při vzpomínce na loňské léto, kdy jsem měla doma dvouměsíční uzlíček se kterým se mi vůbec nikam nechtělo, ba nechtělo se mi od něj hnout na krok, jsem si posteskla po časech, kdy mou jedinou starostí bylo kam se pojedeme vyvalit k vodě a na kterou párty s holkama zavítáme:-).


Letní kosmetika je u mně dost omezená, tím míním nějaký ten sprej do vlasů jako ochranu před UV zářením (tenhle ne, ten má udělat beach vlny, který byste u mě bohužel těžko hledaly i po použití. Koupila jsem ho asi za 2 libry, tak čemu se divím, že jo? Ale je fotogenickej:-)), kokosové máslo a nějakou tu opalovací péči. U dekorky pak lehký make-up, pudr, tvářenku a řasenku. Lak nejlépe neonový nebo naopak nude.
Letní limitky jsou vždycky rozkošňácký. Samý ovocíčko, kytičky, sluníčko...


Pro malého jsem koupila SEBAMED SPF 50 a pro sebe mám již několikátým rokem Dermacol. Příští rok ale sáhnu raději po pěně, nebo spreji-v obou případech. Je to přece jen easy peasy. Sluníčko je kámoš ale nezapomínejte na péči i po opalování. Vedle nesáhnete rozhodně s tímhle krémem a nejlepší věc, když se na tom sluníčku zapomenete nebo vás ohřeje trošku víc než si přejete, je sprchový gel po opalování. Pokud se ale vyloženě spálíte na ráčka, tak je lepší si koupit Panthenol v lékárně.


Nejradši bych se na celé léto zašila někam do karibiku, klidně i na Cubu a celý prázdniny bych tam protančila v rytmu latino music.


Další radostí jsou drinky, ledové kávy a limonády všeho druhu, každý rok objevím zajímavé kombinace, loni to byl tymián s malinou a letos melounové mojito. Mým miláčkem je oficiálně šejkr, kterého bych si nejradši vzala za muže a ze kterého jsou výborné varianty všech zmíněných dobrot.
Jaký je váš oblíbený drink? Já nejradši okurkovou či melounovou limonádu. Ale ono takový studený pivo po horkým dni nebo někde u řeky na zahrádce taky není taky k zahození!



Nebyla bych to já abych si večer nezapálila doma svíčky, a když už, tak letně:-).



Jak užíváte léta a sluníčka vy? Dáváte přednost aktivní dovolené na horách, u moře nebo pohodě třeba v  kempu



Slunce a léto v duši!
Vaše


CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Ta letní limitka od Nivei se mi líbí, jsem ujetá na ty hezké obaly :D mně je celkem jedno, kde trávím léto, za týden jedu k moři, ale dokážu si ho užít i tady u vody :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lady Lenno, tak si to hezky užij to moříčko, hned bych vyrazila taky!:-)

      Vymazat
  2. tak to sú skvelé úlovky! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento rok som dovolenkovala hlavne poznávaním miest. Avšak tiež sa vždy chránim pred slnkom, ideálne SPF 50tkou. Panthenol som si tento rok musela kúpiť tiež, nakoľko som sa na moje prekvapenie nechcene spálila. A produkty z kokosového oleja sú úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko Bianko, to muselo být super, teda až na to spálení:D! Kokosák je nej asi na všechno, přemýšlím, že na něm zkusím konečně už i něco uvařit:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥