Dětské botičky Little blue lamb

Matyášek lítá jako čertidlo, tak jsou na řadě, po prvních botičkách (zvolila jsem kožené capáčky), botky další. Tentokrát jsem chtěla vyzkoušet barefoot v ,,pevnější'' variantě. Cenově je slovenská značka Little blue lamb přívětivá a ačkoli se dají objednat jen přes internet, (zasílají ze slovenska, při čemž vás poštovné nezruinuje, vyjde do 150kč), tak vám je dnes s Matym představíme.



Boty jsou z kolekce BABY NEW a jsou určené pro začínající chodce.



Několik let se mě drží šedá barevná závislost, takže i v tomhle případě jsem zvolila bílo-šedou barvu (jsem to ale naiva:-)). Konkrétně tyto seženete ZDE. Vyrábí se ve variantě 6-24měsíců a máte na výběr ze čtyř velikostí, přičemž cena je stejná. V e-shopu mají dětské boty do velikosti 30. Já mám už vyhlídnuté i podzimní a těším se na zimní kolekci (rozkošňácký jsou teda hlavně ty holčičí, mezi nimi bych si vybrala sama).




Podrážka je flexibilní a zapínání na suchý zip oceňuji. Noha se v nich netlačí a zároveň drží a botička nepadá. Jsou široké a i přes Matyáškovi vyšší nárty do nich noha hladce vklouzne a má v nich místo na prstíky.






Líbí se mi i designově a byly nám pochváleny nejednou babičkou a kamarádkou.





Máte se značkou Little blue lamb zkušenosti? Jaké barefoot boty kupujete svým dětem, nebo barefoot obuv neupřednostňujete?
A abyste taky viděli, jak to máme my maminky těžký a že se celý den FAKT nezastavíme na té mateřské DOVOLENÉ, tak tady máte pár momentek:D.





Mějte se krásně a každý den vkročte do nového dne pravou nohou:-)


Vaše

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. LBL jsem si oblíbila od prvních botiček, které jsem malému koupila na zimu. Nyní nosí už 3. v řadě a zřejmě u této značky ještě nějakou dobu zůstaneme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou super, viď:-).Také to máme v plánu:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥