Denní čistící rituál - MOA

Nebe na obličeji...tak bych balzámek nazvala já. Koupíte ZDE.



Na léto, kdy dostává pokožka zabrat opalováním, je balzám parádní, na zimu pak zase na sušší oblasti obličeje. Kromě jiného si poradí i s jizvami, striemi (to teda nevím) a hojením ranek či odlíčením. Já jej používám večer, občas na odlíčení, jindy až po odlíčení micelárkou (podle toho, jak moc jsem zmalovaná:-)) a momentálně jím zahojuji druhý opar a díky MOA!


Byla to láska na první dotek i pohled, inu uznejte sami - trošku toho retro looku nikdy neškodí.



Balzám je vhodný na hloubkové čištění i na odstranění přebytečného mazu. Díky 100% přírodnímu složení dáte své pleti jen to nejlepší a jako bonus je pak krásně hydratovaná a rozzářená.


Rituálem se použití stává díky bambusovému hadříku, který je antibakteriální a jedním z nejekologičtějších materiálů na naší modré planetě.
Hadřík je z jedné strany z části bavlněný. Balzám rozehřejte prsty na obličeji a vmasírujte, následně použijte tuto stranu hadříku - navlhčete si jí v teplé vodě a přitiskněte. Druhou, bambusovou stranu namočte naopak ve studené vodě a zase přitiskněte. Po použití mám pleť hebkou a namlsanou.  


Pokud bych si něco přála, tak bych chtěla mít celou postel i s povlečením, nemluvě o pyžámku z bambusu, to je prostě něco!



Mám ráda univerzální balzámy a tenhle vážně doporučuju. Je vhodný i pro citllivou pleť. Je veganský a 100% přírodní. Je to prostě miláček:-)!



Mějte krásné dny i večery a k tomu mazání si pusťte třeba Ellu :-).


Vaše

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Túto značku vôbec nepoznám, ale vyzerá skvelo :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky. Jsou to anglani a v ČR jsem je viděla zatím jen na beautyville.cz.
      Měj se krásně!

      Vymazat
  2. tak ten vyzerá úžasne! a to balenie - krásne! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kejmy, on nevypadá, on fakt úžasnej je:-)

      Vymazat
  3. Takéto balzamy v poslednom čase vyhľadávam. Mám zatiaľ len odličovací krém od Dermacolu, ja viem, nie je to zložením nič prírodné, ale páči sa mi tá zmena a spôsob, akým sa pleť odličuje a čistí. Konečne žiadne drhnutie prostredníctvom tampónov. Tento si používala aj na oči? Neštípal?
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, ano i na oči a neštípe vůbec, je to jako pohlazení. Pokud jsi byla zvyklá na DC (který mám také ozkoušený a taky mi při špatné aplikaci štípal), tak zkus toto: http://www.bygabra.cz/2017/06/zazrak-jmenem-laidbare-vazne.html. To je taky super!
      Měj se krásně!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥