Jeden půvabný večer ve vířivce aneb samota je někdy nezbytná

V názvu jsem možná měla ještě dodat - ten letní (protože na podzim jsou ty večery v naší pergole ještě půvabnější)...


Ve vzduchu je cítit déšť a z ničeho nic se zatáhlo, byli jsme venku a jelikož Riga začala vyšilovat, věděla jsem, že bychom mohli ZASE pěkně zmoknout (už po několikátý tenhle měsíc - a pěkně na kost). Nekontrolovala jsem už ani předpověď na jablku, protože vychází asi tak NIKDY a hnala jsem domů. Celá natěšená, že Maty usnul a já si hupsnu do vířivky. Ovšem než jsme dochvátali, tak se mračna rozpustila a dítě se vzbudilo (dopr...chtěla jsem jenom chvilku klidu, vždyť spal JENOM 20 minut (matka roku) ). Takže jinak - do vířivky sice jdeme, ale v trošku jiném stylu, než bylo v plánu:D.

A taky v jiném pořadí.

Maty si od mala rád počítá účetnictví, a teď už začal i ředitelovat....:D

A Riga zas na každý fotce musí koukat jako když dostala 20 ran holí (přitom má nepříčetnej, šílenej pohled).


Na naší zahradě to začíná vypadat jako na dětském hřišti, Matyáš dostal k narozkám houpačku, pískoviště a malej bazének (nemluvím o autech, kolečku, tatrovce, koloběžce a motorce). Co má u nás ale největší úspěch, je vířivka. Loni ji koupil můj muž a přes své první rozpaky jí mám ráda (pokud koupi zvažujete, tak doporučuju, my ji máme z Mountfieldu). Podnebím kterým Česká republika oplývá, kdy je léto sakra krátké, hodnotím vířivku jako dobrou investici. Ohřát jde až na 40 stupňů - to je bájo! A když nevíříme, slouží jako bazének.


Večeru jsem se samozřejmě dočkala a navíc začíná pršet, někdo mě tam nahoře vyslyšel:-). Když prší, tak se naše jindy hrací a grilovací pergola změní na tu půvabnou, kterou mám nejradši a taky si jí nejradši užívám SAMA. Jen já a kapky deště, které bubnují Soul na střechu pergoly.


Nalévám sklenku vínem a snažím se nepřemýšlet (nejde to, v hlavě mi skotačí spousta myšlenek).
Přemítám nad klidem a nad touhou být chvíli SAMA. Občas potřebuju chvilku, při které se nemusí mluvit, odpovídat a vypadat ani se tvářit normálně. Zkrátka nastavit se do režimu OFF a dělat si co chci. Možná je to sobeckost matek nebo žen všeobecně, ta sobeckost, při které se občas červenáme a vlastně vůbec nemusíme! Není to o sobeckosti, ale touze být chvíli sami. Samota je naplňující a obohacuje nás klidem, alespoň mně ano...


Ráda vyburcuju své svobodomyslné já a trávím s ním čas. Nebo spíš s ní - s tou holkou, která si nepamatuje datumy, nerada přemýšlí nad složitostí věcí a nemá logiku - prostě jí nepotřebuje. Potřebuje mít každej den čistý pyžamo, voňavou deku, teplý ponožky, kočku na klíně (klidně na hlavě), sklenku a talíř něčeho dobrýho a PEACE.


A jak tu tak ležím (se svou duší svobodomyslnou), teď už zachumlaná (jasně že v tý nejvoňavější dece na celým světě), tak mi v myšlenkách vyskakují všechny ty srandy a krásy, který jsem zažila. Můžu si malovat, vybarvovat, číst, psát, civět do blba, poslouchat hudbu, nebo ten střešní Soul - cokoliv. Já se směju nad vzpomínkami, usrkávám ze skleničky a jsem tou nejšťastnější. Vděčná za ten klid a za to, jak je na tom světě krásně a kouzelně. Za to, že na něm můžu být, dýchat vzduch a radovat se z čehokoli mě jen napadne. Za to co mám (myslím na to svoje srdíčko, který si chrupká v postýlce a čeká na něj celej život a celej vesmír). Za lidi, který mám kolem sebe, v srdci a za svou rodinu. V tu chvíli jsem ta nejšťastnější ,,holka''. Právě teď a právě tady, nahá, v dece a ,,SAMA''.


Mějte se hezky a nezapomínejte si občas z večera vykouzlit ten půvabný.

Vaše



















P.S. Vyhledáváte samotu a jak si ji nejradši užíváte? Těším se na vaše komentáře <3.

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. U nás už nepršelo hoooodně dlouho! Nicméně mi to až tak nevadí (dobře, vadí mi to, ale jen z toho důvodu, že se po dešti lépe dýchá, než v tom dusnu), vždy když prší mám nepopsatelně svíravý pocit uvnitř, že se může něco stát. A to nemusí být ani bouřka. Jen déšť. Neustále si v hlavě přehrávám, jestli jsou všude zavřená okna, jestli není venku něco, co nemůže zmoknout, jestli je venku vše ok, tak, že vítr nemůže nic odvát,.. Prostě šílenec. Zbytečně stresuji.
    Ale když jsem si přečetla tvůj článek, cítím se v klidu (i když teď neprší :D ) a pravděpodobně si ho budu pročítat pokaždé, když u nás bude pršet. Alespoň mě uklidní.
    Taky jsme uvažovali o koupi vířivky, ale znáš to, když už se pro něco rozhodneš, že to koupí, najednou se objeví třeba jiná potřebná oprava,.. Takže k vířivce jsme se ještě nedostali, každopádně to budeme muset doma znovu prodiskutovat.
    Být sama je opravdu někdy potřeba. Já měla teď to štěstí, že asi 2 měsíce jsem byla téměř každé ráno a dopoledne úplně sama.
    Hlavně peace! ♥
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogpsot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Žanet, to ti nezávidím:(. Takovou úzkost z deště jsem nezažila u nikoho, musí to být hodně nepříjemné, obzvlášť ve dnech, kdy prší třeba týden v kuse...:-O.
      Tak to jsem ráda, že tě můj článek uklidní:-). S vířivkou přesně vím o čem mluvíš, tak to máme doma se spousty věcma, nebo i s dovolenou. Jinak samota je krásná, hlavně, když máš pak děti, to si jí užíváš fakt intenzivněji:-).

      Měj se krásně!

      Papa

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥