Festivalové radosti

Festivaly k létu patří stejně jako ponožky v sandálích:-)! A pokud se na nějakou tu akci chystáte, nezapomeňte se vybavit!

 
Nějaký ty BOHO doplňky, cool líčení a šaty (nejlíp dvoje). Myslete na počasí i na stíženější festivalové podmínky - tím myslím NO koupelna, NO comfort a NO stress:-).


V tašce, kromě hygienických potřeb, kapesníčků a krému na opalování, by měl cestovat i deodorant a nějaký ten parfémek. Stay FRESH! Já nedám dopustit na Niveu (no a letos ta limitka, jů) a s tím parfémem bych to nepřeháněla, čím menší, tím skladnější. Jsem za pivoňku a ylang ylang od Dermacolu. Krásná květinová, však jemná vůně.


A v neposlední řadě beru flip flopy i holinky. Ačkoli bosky by to bylo nej, tak je mi jasný, že bych hned šlápla na nějaký střep nebo nevyhaslýho vajgla (pohotovost, fialová noha, zánět. Jó to by přesně odpovídalo mýmu stylu a štěstí)...

Na festivalech vzniká spousta historek. Ačkoli následující týden je vám při vzpomínce na ně studno, věřte, že za pár let se jim od srdce zasmějete...



...Třeba když se ráno vzbudíte úplně v jiným stanu, vedle neznámých lidí a pak hodinu hledáte kamarádku a ten VÁŠ stan - když už po hodině usoudíte, že ho unesli mimozemšťané a hodíte si šlofíčka u stanu (který je, světe div se, VÁŠ! Asi tam byl zrovna tou mimozemskou cháskou transportován, zatímco jste spali).

...Nebo když frontman vaší oblíbený kapely vyzývá k hodu podprsenkou - a vy zaboha ne a ne tu podprdu rozepnout - díky bohu! (Když já toho Macháčka vážně miluju)....

...Může se stát, že kousnete kamaráda (do ruky) tak moc, až se s ním pak rozejde holka (já nic, to byl vlkodlak).


...A co ty fronty na TOI TOIky? V těch vlastně stojím celou dobu, tak já vlastně nejezdím na fesťáky ale na čekačku k TOI TOIkám.


...A když jdete spát v 7 ráno, zpíváte (samozřejmě naprosto úchvatně) na celý kemp až vzbudíte polovinu obsazenstva? No co takhle po ránu jsem boží a střihla bych si duet i s Adele...



To už by stačilo, začínám se zase trošku stydět.

Užívejte léto a pusťte si třeba tyhle pecky! Třeba se někde potkáme a zatrsáme si.



Peace, Vaše




















P.S. Všechny akce, které se pořádají v naší malebné zemi najdete ZDE.

CONVERSATION

8 komentářů:

  1. Krásny výber vecí, a chválim aj fotografie. Sú nádherné <3

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju a děkuju Moni😸

    OdpovědětVymazat
  3. Já se ještě ted vzpamatovávám z minulého týdne když jsme byli na celý NOS ALIVE tady v Lisabonu, bylo to naprosto bombové, ale asi by nás tam s touhle kosmetikou nepustili. Člověk nesměl pronést ani ovoce.. Uvidím dneska, kdy jdeme na další. Užívej!
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ejnets, super, viděla jsem na IG:-). Ty jo, tak takhle přísný to zatím v ČR nemáme. Ty si užij hezky dnešek!

      Vymazat
  4. Já už se tak těším na Colours, to bude zase historek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Colours jsem nikdy nebyla-to je moc daleko, ale jednou se tam určitě chystám! Historky...:Dtak pak ven s nima:D.

      Měj se krásně a užij si Colours!
      Pa

      Vymazat
  5. Při čtení těch tvých řádků mi naskočil nedávno shlédnutý film Dítě Bridget Jonesové :-)))). Já už jsme na tyto akce asi už poněkud stará a připadám si mimo, jen si to představím. Byla jsem před měsícem na Bernard festu a Macháček řádil jak černá ruka... už vím, kde bere ty podprsenky :-)))). Krásné a bláznivé léto, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kájo, děkuju ti! Teď jsem se od srdce fakt zasmála. Bridgetinu miluju a jak byla na fesťáku je fakt vtipný:D.
      Jinak Macháček, ten řádí jak černá ruka pokaždý od té doby, co pamatuju:-)).

      Měj se krásně a Tobě taky krásný, bláznivý léto:-)

      papa

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥