V levandulovém okouzlení

Pole s červenými máky vystřídala ta zelená a žlutá se slunečnicemi - to je paráda! Někdo cestuje po celém světě aby si užil krásy přírody a načerpal zážitky. Občas se možná stačí jen rozhlédnout a užívat si krás, kterých máme kolem sebe v nepřeberném množství. I Čechy mají co do sebe...to ze mně mluví ten vlastenec, kterýmu se tu líbí a je spokojenej.








Tropy nás dnes neodradili a vyrazili jsme na levandulovou farmu do Židovice. Přes višňový sad (ty jsem jedla asi po pěti letech), jdeme po čuchu, tedy po vůni levandule, která se mísí s různými parfémy co v horkém letním vzduchu nemají v plánu se ani hnout.


Levandulová farma je čistě rodinná a veřejnosti se otevírá brána jen párkrát do roka, tak jsme to nechtěli prošvihnout.




 Farma není moc velká, ale je milá.



U vstupu bylo pár stánků s levandulovým koláčem, kafíčkem či krásnými trsy levandulí za 50,-. Vstupné bylo grátis a lidí bylo spousta, až mě to překvapilo.



 



Levandule dělá farmě parádu, od fialové až po bílou, od té nejmenší sazeničky až po velké keře.




Více informací se o farmě dočtete ZDE.



Taky se vám líbí svatby na neobvyklých místech v přírodě? Tak tady ji úplně vidím- nevěsta s jednoduchými dlóóuhými krémovými šaty, ve vlasech levandulovou čelenku a ženich svazeček levandulí v klopě. Svatebčané místo myrty levandule. Bílá se mísí s fialovou, židle nazdobené, krémové nádobí prostřené ruku v ruce s levandulí, krásný dortíky, stylové občerstvení a příroda v souladu s láskou....




Shodou okolností byla dnes švagrová na levandulích v Hitchinu (to je už skoro jako Provence), ale zas ta ,,naše'' malá podřípská má své kouzlo, no uznejte sami. Cítíte to? Levandule má zklidňující účinky a je pomocníkem pro lepší spánek...


To se nám dnes bude spinkat..

Vaše



CONVERSATION

18 komentářů:

  1. No krásný, o levandulové farmě jsem přetím neslyšela, svatby by tam byly skvosné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, v CR jich je po malu, ale jsou.....jooo levandulovaaaa...natoz svatba vid;)

      Vymazat
  2. Bože, tam je to ozaj nááádherné :) hneď by som šla.

    www.flungoutofspace.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. La Danielo, to je:-) Jen škoda, že je farma pro veřejnost většinu času uzavřená. Ale chápu to, nemá kapacitu na lidské nohy a ruce které sem tam něco otrhnou:-)

      Vymazat
  3. Pěkný článek a dobrý tip. To jsem vůbec neznala tuhle levandulovou farmu. Jinak levandulemi je proslulý taky klášter Pannonhalma v Maďarsku. Je to blíž než do Provence a taky to tam stojí ta návštěvu. Hlavně všechny ty poklady, co z levandule vyrábějí a prodávají. http://www.uneseni.cz/2016/02/benediktinske-opatstvi-pannonhalma.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, hned se jdu mrknout! A naplánovat si výlet:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  4. Ty levandule jsou krásné, původně jsem podle nich chtěla mít přezdívku :D ani jsem nevěděla, že něco jako levandulová farma existuje :D ten malý je kouzelný, ty děti mají ty nejupřímnější úsměvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenno, to máš pravdu, děti jsou čistý dušičky a jsou zapálený pro všechno a umí se radovat i z toho nejdrobnějšího kvítku:-)

      Vymazat
  5. Waaau tak to jje hhodne super! Takovy pole levandule jezis to musi byt vunne. Kkouknnu na tyy stranky a rada bych si nekdy udelala vylet. Diky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rachel Roo, je to paráda! Koukni se, ale myslím, že letos mají naplánované už jen nějaké ruční práce a otevírat budou zase až příští rok. Ale jsem ráda, že jsi jí díky mně objevila:-).
      Měj se krásně, paa

      Vymazat
  6. To je parada! Vuni i barvu levandule miluju a uplne se mi vybavil vylet do Provence x let zpatky. Je skvele, ze neco tak krasneho se u nas rozrusta. Jak mi ty Cechy chybi... dekuji za inspiraci na cervnovy vylet pristi rok ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Míšo, to jsem ráda, že jsem tě inspirovala:-). Čechy jsou krásné, nedivím se ti.

      Měj se krásně!!
      Papa

      Vymazat
  7. To je nádhera, vůbec jsem o tomto nevěděla! Příští rok si den otevřených dveří nenechám ujít! Díky za skvělý tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, jsem ráda, že se ti farma tak líbí a že ji navštívíš, užij si to na přesrok:-).

      Vymazat
  8. To je krása!! :) Už jsem i na instagramu viděla některé fotky, které vypadaly úplně jako z Provance a přitom byly z ČR! :) Přesně jak říkáš, svatba by byla na tomto místě perfektní, možná, až bude čas, o něm popřemýšlím! :D :) A chlapečka máš krásného! :)

    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsme tam jeli, stálo to za to. Nooo, tak to se těším na fotky z levandulové svatby už teď:-)! Děkuji, Matyáškovi to vzkážu:-)


      Páá

      Vymazat
  9. Anonymní22:42:00

    ...krásné usměvavé fotky ���� Na to se hezky kouká! ��
    www.byclaire.cz

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥