Koupelna jedna radost aneb pár tipů jak zkrášlit koupelnu

Venku je zima, že praští - před pár dny večer, když jsem se vracela z vlaku, mě zmrznul úsměv na tváři. Vážně:-) a to se mi teda ještě nestalo. Aby ne, když nás počasí zásobuje 15 pod nulou. Mou nejoblíbenější místností se stává koupelna a činností sprcha, tak jsem si řekla, že vás do té své koupelny dnes pozvu.



K dokonalosti má daleko, například sprchový kout bych vyměnila za vanu, ale snad se dočkám jednou v té své chaloupce:-).


Mám pro vás pár tipů, jak koupelnu zkrášlit (aneb za málo peněz hodně muziky). Občas si vezmu do hlavy dekoraci, kterou sháním několik měsíců. Jinak tomu nebylo ani v případě (bohužel umělých) pivoněk a mosazné konvičky. Co já se jí nahledala. Ale nakonec, u nás v zastavárně, kam občas zajdu (ale čert ví proč, vždy, když jdu okolo, mají polední pauzu - asi jí mají hodně dlouhou) jsem přesně tu namalovanou v mojí hlavě, našla. Stejně jako tácek pod dávkovač na mýdlo-za 5Kč:-).


Polička vypadá hezky, i když ji nemůžu přidělat, jen pořád nevím, zda by si nezasloužila trošku veselejší barvu.


Tuhle parádní skříňku jsem vám ukázala už ZDE a ačkoli je kosmetika už skoro u dně, skříňka bude dělat radost určitě ještě několik let.


Svíčky, svíčky a zase svíčky. Těma se nikdy nic nezkazí, naopak, dodají místnosti a chvíli krásnou atmosféru.


Dříve jsem měla koupelnu v mořském stylu, mušle, majáky a námořníky, ale ti se mi sem nevešli, navíc jsem si vymyslela ty pivoňky, že jo:-). Dávkovač na mýdlo ladí s dózou na vatové tampóny. Před nedávnem jsem oboje koupila v Jysku. Barevně ladí, nemyslíte?




Pokud v koupelně místem také neoplýváte, úsporou místa jsou tyto kapsáře s puntíky, kam schováte různé drobnosti. K mání je mají u Stoklasy.




Stejně jako sadu dvou plechovek ve Vintage stylu s kytičkama.


Koš na prádlo se mi nevešel, tak mám tyhle proutěné koše. Ve druhém jsou kosmetické nezbytnosti.






Snad se vám u nás v koupelně líbilo a budu se těšit na komentáře a inspiraci od vás:-).

Hezký večer,
Vaše



CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Já v koupelně trávím strašně moc času, miluju dlouhé koupele:D. Máte nádhernou koupelnu!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-). Já tam mít tu vaničku, tak jinou místnost nepotřebuji:-)).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  2. Osobně jsem nikdy moc na doplňky do koupelny nebyla, protože jsme doma vždycky měli jen malinkou koupelnu. Stylovou, ale opravdu maličkou, a tak se žádné svíčky a podobné věci nevešly. Na druhou stranu, teď, když už jsem velká, a mám vlastní koupelnu, přišla jsem na chuť dekoraci do koupelny stejně jako všichni ostatní. Máš moc příjemný styl, já takové cítění bohužel nemám

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Veru, každý má svůj styl a každá koupelna, i ta nejstarší, nebo nejmenší má svoje kouzlo:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥