Šik snadno a rychle

Nejjednodušší kombinací světa je černá, bílá a zlatá. Tím nemůžeme nikdy nic zkazit a když přidáme linku a červenou rtěnku, výsledek je jasný.



Mám ráda osobitý styl a když už nás konzumní svět nutí procházet obchoďáky a na poslední chvíli něco koupit, najde se i tam.  Kdybych si mohla ovšem vybrat, budu se probírat stojanama, ať už v sekáčích, nebo na trzích, kde čas od času narazím na skvělý doplněk šatníku ve své velikosti (nevím co to je, to máte vážně všichni velikost 36?).


Těším se na jaro, až vytáhnu jen lehkou bundu, balerýny nebo lodičky a nebudu muset vrstvit svetr na svetr a neustále umývat boty od bahna. Kdybych věděla, kterým dnem jaro letos začne (myslím opravdově, né kalendářně), tak budu poctivě každý večer křížkovat a odškrtávat v diáři. Venku se to jarně zatím jenom tváří a nebudu lhát, občas mě to k té lehčí bundě svádí (to si pak celou cestu, s Matyášem na ruce, s dvěma taškama v druhé, nadávám).


Hezký styl mají podle mě pařížanky. šmrnc všemu dodají puntíky či proužky a samosebou cigareta v ruce a baret na hlavě. Není proto divu, že je Paříž městem módy. Coco Chanel, Christian Dior, Jean-Paul Gaultier a další. Dneska vám sice neukážu skvost ani od jednoho z výše jmenovaných, ale proužky to jistí. Na Stoklasa.cz, jsem našla i tuhle malou kabelku, do které se vejde vše (od rtěnky až po plínku), co na každodenních ,,cestách'' potřebuji. K tomu si ještě v autě pustíme staré francouzské šanson (na youtube ty naše nejsou, tak si můžete poslechnout Edith Piaf) a den je jasný.


Společnost mi dělají i tihle dva pařížani, kterým jsem naprosto podlehla, jsou tak šik, že jsem si usmyslela, že budu taky:-). Najdete je ZDE.


Jaký styl máte rádi vy a kde nejradši nakupujete?

Mějte hezký den,
Vaše



CONVERSATION

8 komentářů:

  1. My už v Anglicku jar pociťujeme aj normálne, ja už väčšinou len v nejakej mikine chodím :) Ku večeru je chladnejšie ale predvčerom som bola vonku aj okolo 11 večer a bolo príjemne len v ľahkej bundičke. Veľmi sa mi páči tvoj rúž :) Červený by mala mať každá jedna z nás v Beauty tašičke :)

    Klaudia Duranova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tiše závidím. Anglické jaro miluju! Ta rozkvetlá příroda v kontrastu se starými anglickými budovami... a Londýn <3.

      Vymazat
  2. Ta kabelka je vážně krásná!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ta cena snad ještě víc:-). Mám z ní radost

      Vymazat
  3. Jé tak ty pařížani mě dost pobavily! :D :) Já nejraději nakupuju ve slevách 3:D Ale ráda se zajdu podívat i do sekáče, někdy se tam dají sehnat fakt super kousky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. U mě se styl oblékaní mění neustále mění. Někdy je to klasicky blackwhite, jindy zase romantický (krajky, volánky).
    Mimochodem ti tvoji malí pařížani jsou opravdu bezva, zvlášť ještě na tom pruhovaném svetru!♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky většinou období, ale stará dobrá klasika neomrzí nikdy:-)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥