Starožitnosti & pohoda Corona v Notting Hill


Welwyn ještě spí pod do mlhou a já vycházím na vlak, směr Londýn.







Nádražím Kings Cross už prosvítají ranní paprsky sluníčka a já vím, že bude celej den krásně (což je v Anglii docela troufalé tvrzení). Čekám na Kláru, která má zpoždění a tiše pozoruju ten ranní shon lidí, kteří spěchají do práce.


A jsme tu, na Notting Hill. V jedné z nejluxusnější částí Londýna. Nebe bez mráčku a my se potloukáme po zdejším marketu na Portobello Road, kde pokukujeme po starožitnostech. Vyhlížíme Hugh Granta a Julii, ale asi jsme se minuli.









Trhy jsou tu plné pokladů.








Krásná a stylová čtvrt, kde jsou různobarevné a upravené domy, všude kvetou stromy a když vklouznete do jedné z vedlejších ulic, tak se můžete těšit z tý krásy a nemusíte se prodírat turisty.





Pokud máte skvělej nápad, tak si ho můžete v klidu splnit. Tenhle kluk se rozhodl, že si otevře krámek s botama, na který bude malovat...Sedí si za výlohou svýho krámku a maluje vám boty. No není to boží?


Na závěr dne, který si užívám jako bezdětná holka, si dáme nejlepšího burgra pod sluncem za 5Liber a Coronu (kterou musím v jednu chvíli schovat před procházejícími strážníky a připadám si jako puberťák).






Zkrátka a dobře super den <3. Klára mě provedla Londýnem, tak já jí za to vyvezu na Křivoklát :-).








Přeju vám spousty takových pohodových dnů bez mráčku,

Vaše

CONVERSATION

14 komentářů:

  1. Krásný fotky jarního Londýna! Portobello road mám strašně ráda kvůli atmosféře, stejně tak i nedaleký Notthing Hill... s tou Coronou si mě pobavila, protože my takto při příletu do Anglie marně hodinu chtěli koupit v jakékoliv večerce pivo/cider a až poté zjistili, že vlastně stejně na ulici pít nemůžem

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji....:)) No, to bychom potrebovali v CR, to by se cesi tezce odnaucovali:))

      Vymazat
  2. joj, ďalšia nálož fotiek, chcem tam ísť!!! nádhera <3

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky. Notthing Hill je jedno z málo míst, které jsem nestihla navštívit. Musím napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji. Tak priste;) v Londonu je porad co delat a kam jezdit;)

      Vymazat
  4. Tuhle cast Londyna a blesaky obecne miluju! Krasa tvuj clanek i fotky, prinesl par vzpominek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní18:18:00

    Tak tady nejsem naposledy! Oh, jak mně chybí Londýn! Krásný článek :)

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja zase doufam, ze se jednou za tu velkou louzi taky dostanu;) Jsem rada, ze se ti u mne libi.
      Mej se hezky!

      Vymazat
  6. Londýn je krásnej! <3 Byla jsem tam pouze jednou a to před Vánoci a bylo to naprosto kouzelný! <3 Určitě bych se tam chtěla ještě několikrát vrátit! :) A navíc ti lidé jsou moc milí! :) <3
    Super článek a skvělý fotky! :) <3
    -------------------------------------------------------------------
    Také mám blog a udělala by jsi mi největší radost, kdyby ses podívala! <3 Budu nejšťastnější člověk na světě! <3 Tvůj blog je úžasný a určitě se sem budu vracet! Hned tě jdu sledovat na všech sociálních sítích, liknout facebook stránku a přidat se mezi tvé pravidelné čtenáře! :D Jsi moc milá a sympatická! <3 Jen tak dál! <3
    Přeju ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů! <3 :)
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, angláni mně přijdou víc free a přátelštější než my česi. V metru každej vysmátej, ačkoli se divim, v jejich metru mám osypky:D
      Děkuju a na blog určitě mrknu!
      Měj se krásně,
      papa

      Vymazat
  7. Naozaj nádherné zábery. Najviac sa mi páči tie z mesta :) a tie prírody

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥