Májové radosti

Květen, ten já nejradši! Příroda v rozkvětu, všichni bejčci mají narozky a sluníčko začíná opalovat (i když letos jsem toho bronzu zatím moc nenachytala). No a když jsem celá bledá, tak se co? No tak se přece přišmrncnu:-). Paletka od Urban Decay to jistí.


Pigmentace, nanášení i výdrž je jedna báseň.





Kdo by neměl rád dárky? Není důležitá jejich cena, ale že jsou od <3.


Před třemi lety jsem k narozeninám od kolegyní dostala malý stromek Magnolie. Po třech letech už není tak malým a poprvé mi letos vykvetl! To jsou radosti.


Nejsem jediná, kdo se snaží opálit.



Ke květnu jednoznačně patří TuliPáni. Jejich vůně a barvy, sice jen na chvíli, rozzáří skalku.


Na e-shop VEMZU jsem narazila teprve nedávno a už teď je mi jasný, že bude ve stejný sekci jako ZOOT. Sekce s názvem: ,,nelez tam, nelez tam! Néé, neobjednávej...Ach jo..nešlo odolat.. No co, občas si musím udělat radost:-)''.


Sortiment je, jedním slovem ACH a když se podíváte jak krásně zabalili i mýdlo, tak je vám snad jasné, že mají svoje zákazníky rádi. Mýdlo s mým oblíbeným zeleným čajem a kokosovým olejem a krém na ruce Compagnie de Provence, kterého se nemůžu nabažit. Je mi ctí, že jsem poznala vůni jasmínu v kombinaci s černým pepřem-a naprosto jí propadla! Voňavější krém na ruce asi neexistuje (alespoň u mně doma ne).



Májový Playlist:

Vezmu to zkrátka, pusťte si skupinu Voilá! . Nejlépe celé CD.

Zpěvačka je češka, zpívající převážně francouzsky. Je fantastická, nadaná, pozitivně nabitá a krásná! Pokud budete mít možnost jít na její koncert, rozhodně si jí nenechte ujít!... Jo a má krásný i kolegy v kapele:-)


Mějte se taky tak květnově,

Vaše



CONVERSATION

22 komentářů:

  1. Ta paletka je tak hezká! Už ji chci strašně dlouho, ale vždycky si pak koupím nějakou jinou :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravde vsechny paletky od UD jsou krasny;).
      Mej se krasne!

      Vymazat
  2. Taky nám vykvetla magnolie a jsme z toho s mamkou odvařené :D :D jak málo stačí k radosti! UD mam naked 2, ale 1 se mi taky moc líbí :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne se libi vsechny paletky i rtenky od UD:). Ja ted pracovala kazdy den na zahrade a vzdy mam z kazdeo kvitku a upravy zahrady desnou radost:).
      Mej se krasne!

      Vymazat
  3. Ten řetízek je nádherný a hlavně teda ten přívěšek. Jednoduchý, ale moc hezký a hlavně od nejbližšího. O tom balíčku z e-shopu začínám uvažovat taky. Měla bych si sakra zakázat takhle projíždět blogy, pak každý produkt chci zkusit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju, ja jsem do nej zamilovana:). Ma pro mne velky vyznam! Haha, jen se mrkni. Je to jako mor, to ja znam moc dobre;)).

      Mej se krasne!

      Vymazat
  4. Paletka je prekrásna. Mám však od UD inú ale všetky ich paletky sú super.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka je krásná, nakedkou se nikdy nic nezkazí! Já mám od UD tu ve spojení s Gwen Stefani :) A omalovánky se mi taky moc líbí! Mám jich doma už hodně a za mě doporučuju Říše divů, překrásný omalovánky! A vemzu je skvělej eshop. Na Vánoce jsem tam objednávala mnoho dárečků :)

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím. Omalovánky mám dvoje, ale málokdy si na ně vyšetřím čas.

      Měj se krásně!

      Vymazat
  6. Krásný článek! Úplně miluju magnolii! ♥ Jinak bych si taky jednou chtěla pořídit paletku od Urban Decay.
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka má boží odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíce se mi líbí ta paletka. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten stromek je naprosto úžasný nápad! Tím se určitě budu inspirovat, je vidět, že je to od srdce a hlavně to vydrží dlouho jako nádherná vzpomínka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mas pravdu, me i slzicka ukapla. Kdyz ho nosim, tak se citim tak nejak, vic jako ja:)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥