Do naha!




Dneska bylo konečně krásně, tak jsme vyrazili k nám na Jezírko. Cesta je tak 5km, přes pole a les, takže ideální.



Matyášek je vždy krásně čisté a suché dítě.



Když jsme přišli, tak jsem měla v úmyslu si hodit nohy hore a chvíli si zarelaxovat a opálit se....to samý měl zřejmě v plánu postarší nudista, který nám tam celý odpoledne dělal společnost.


Nemyslete si, není to nijak frekventované místo, ale taky tam nejste sami. Většinou potkáte několik lidí, kteří jdou vyvenčit psa, nebo své myšlenky.
To asi dělal i nudista:-). Musím říct, že mě to nijak nepohoršilo, jen mě v první chvíli zarazil nahej zadek, kterej vás už z dálky vítal. Nejsem úchyl, ale nějak jsem zachytit Pana Naháče musela:-)).


Lavička, na které jsem seděla já a lavička onoho pána byly od sebe tak 5metrů, nejdřív jsem si říkala, že mu nechám soukromí, ale pak jsem si řekla ,,no bóže děda na Adama'', nehledě na to, že když to nevadí jemu, mě už vůbec ne.




Dala jsem si ovocný pivčo, zablbli jsme si s Matym a Riguškou. Maty viděl Rigu poprvé plavat, tak výskal na lesy (přesně řečeno) a ta pak lítala ještě víc, občas teda zaplula zkontrolovat zadek, na kterej strašně štěkala. Nejdřív se naháč lekl, ale když tam zaběhla už po třetí, tak nezvedl ani hlavu.



Chvilku seděla u břehu paní, která se možná chtěla podívat, protože měla Pana Naháče jako na dlani:D.
Po čase se mu asi na lavičce leželo nepohodlně,tak si sednul a úplně v klídečku si relaxoval dál. Než jsme odešli, tak se dokonce otočil na záda-a to mě teda překvapil...



Možná si teď myslíte, že jsem chudáka naháče šmírovala, ale ono to nešlo přehlédnout. Jak na nahotu reagujete vy? Vadí Vám na veřejnosti nebo si myslíte, že je to každého věc? Já myslím, že se rodíme nazí a v ráji taky chodili nahatý. Já sama bych si nahá nikde nelehla, ani nešla na nuda pláž, ale nemám nic proti tomu.


Takže Dobrý den, všecko ven!

Vaše

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Jako malá jsem s mamkou a jejím přítelem chodila na nudapláž a poprvé šok, pak mi to přišlo přirozené. Teď? Klidně ať si každý chodí venku nahatej, ale proboha ať to nikdo nechce po mně :D

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt? No tak to mas zazitek;)) Ja zas chodila s klukem a jeho rodice byli nudisti, myslim ze nudistu bude vic nez si myslime, spis se o tom nemluvi...
    Mej se krasne!

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥