Maminko, přečti mi...

Víte na co jsem se celé těhotenství a vlastně celý život těšila? Až budu svým dětem číst před spaním. Jako malá jsem to milovala, hlavně když četl děda. Nejradši jsem měla malou, hódně starou, roztrhanou knížku Pinocchio. Když jsem byla nemocná, tak za mnou děda přijel buď domů, nebo, jako starší, jsem nemocněla u babičky a dědy. To byl život, nos jako rudá armáda - odřenej z klasických látkových kapesníků a k četbě jsem měla čaj v jedný ruce a řízek v druhý (jojo, babička byla klasik.)...Miluju svoje vzpomínky a starý knížky. Bohužel Pinocchia čas někam založil, ale stále mám doma pár skvostů...



O pejskovi a kočičce, jak si myli podlahu. Obal je sice v salátovém vydání, ale...



... našla jsem v ní i varování od mého já z minulosti...:D



Matyáškovi se snažím číst od mimina, ale pravdou je, že to není tak romantický, jak jsem si představovala. Zatím z toho nemá rozum a knížky mi rve z ruky, muchlá stránky a snaží se je pojídat. Je to o nervy...proto mám teď radost z knížky, která vydává zvuky a tím upoutá jeho pozornost. Matyáš u ní výská nadšením (no spíš kokrhá. Proč taky ne, je to Velká kniha zvuků na farmě :D).


Knížku máme z knihkupectví Svojtka. Seženete ji ZDE.


Jak už říká obal, tak v knize najdete přes 50 zvuků (zvuky jsou vskutku reálné, protože můj muž nedávno vpadnul celej vyděšenej do obýváku se slovy, ,,tys zas přinesla kočku''?), jak zvířecích tak i například zemědělských strojů. Je krásně ilustrovaná a články jsou naučné. Nyní jí máme spíš pro upoutání pozornosti, ale myslím, že nastane doba, kdy bude Matyáš opakovat zvuky, hledat zvířátka a něco se o nich a o životě na farmě naučí.




Nakupování online je tak skvělý a snadný, že mám zálusk hned na několik dalších titulů. Jelikož jsem v pohádkách nováček, tak se mi líbí skoro všechny. Třeba knihy Hádej jak moc, Tři malá prasátka (ta je v omalovánkovém stylu) a klasické české pohádky s krásnými obrázky...ty jsou co?


Co mi před usnutím ještě projde, je knížka s ilustracemi od Josefa Lady, kde jsou lidová pořekadla, písničky a básničky (jsou dost chytlavé a ty oblíbené u nás jedou pořád:-)).



Co čtete svým nejmenším vy? Napište mi do komentářů nějaké hezké tituly pro inspiraci, mám jich sice plnou knihovnu, ale knih není nikdy dost, a když já je tak strašně ráda nakupuji!

Doufám, že Matyášovi nadšení z knih vydrží a já na psí uši a na kočičí svědomí přísahám, že jdu konečně dočíst tu Bridgetinu a následně si koupit i to její dítě!


Mějte krásný květnový týden,

Vaše












''Raději být člověkem v podkroví se spoustou knih, než králem, kterému se nechce číst.''
                                                                                                                         Thomas MacAuley

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥