Deník One line a day

Nedávno jsem zahlídla tenhle pětiletý deník a chtěla jsem si ho objednat. Jako správná skleróza jsem na něj pak dočista zapomněla a připomněl se mi sám, když jsem pokukovala ve Waterstones po knihách.



 Byla to láska na první prolistování (taky máte rádi vůni nových, nedotčených stránek papíru, ať už u knih nebo diářů?).


Chvíli jsem přemýšlela o Mom's one line a day, ale nakonec jsem si řekla, že Maty má svojí pětiletku od Anne Geddes, tak je řada na mně.



Když jsem si tuhle nádhernou knížku donesla domů, tak jsem se rozplývala a hned si jí musela nafotit. Ty barvy a celkový design, ach! Zapřísáhla jsem se, že do něj nebudu čmárat, škrtat, bělítkovat ani psát jako čuně! A zatím to fakt dodržuju - jen mi občas ujede tužka, tak si musím srovnat ruku a vyhubovat si.


Barva deníku, ta záložka a k tomu stylově zlaté stránky? Dokonalé a zároveň jednoduché...


Kdybyste našli podobný deník s adresou, poslali byste ho? Já stoprocentně, občas tajně doufám, že se to stane a já budu za neznámou hrdinku, která vykouzlí úsměv na tváři tomu nešťastníkovi, který jej ztratil (?milý, nebo zákeřný?).


Na každé stránce je datum a pod sebou pět okýnek, kde vyplníte daný rok a události, které chcete v deníku sdílet. Já si většinou píšu zvláštnosti a radosti, co se staly.


Strašně se těším, až za těch pět let budu listovat svým zašpiněným a časem pohlazeným deníkem, ve kterém budu číst své retro-radosti a retro-starosti. Budu v něm mít zdokumentované jak stárnu a jak moje dítě roste a učí se novým věcem. Možná mi z toho bude trošku smutno, ale zastavím se a na pár chvil budu moc prožít den po dni a zavzpomínat si na věci, které jsem dávno zapomněla.



Pět let je sakra dlouhá doba a když si zrekapituluji, co všechno jsem za posledních pět let stihla, tak jsem na těch dalších 5 zvědavá:-).



Tak co, nezamilovali jste se do něj? Já bych se s ním nejradši i pomazlila:-)

Jdu si napsat co se dneska událo, než to zapomenu!

Vaše




CONVERSATION

19 komentářů:

  1. Pořád na mě někde vyskakuje :-), asi se po něm taky poohlédnu. Hrozně se mi líbí ta myšlenka, že jednou najdeš nějaký deník/diář s adresou a odešleš ho majiteli :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všimla jsem si, že je teď trendy:-)
      :-) Třeba se někdy zadaří:-)

      Měj se hezky!

      Vymazat
  2. Přijde mi to jako neuvěřitelně zajímavý koncept :) Bavilo by mě dozvídat se, co jsem dělala přesně před rokem. Ale jak se znám, asi bych často zapomínala, poznámku si tam vepsat :/ No třeba se jednou rozhoupu a taky si něco takového pořídím :D
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, popravdě já občas dopisuju den až dva zpětně, ale to si člověk ještě pamatuje:-). Tak za pět let dám POST těch největších legrací a extrémů z diáře One line a day:-)

      Vymazat
  3. Nápad těchto deníků se mi neskutečně líbí, proto jsem si minulý rok pořídila Q&A a Day, což je taky pětiletý deník - no, jediný problém je, že některé dny na to úplně zapomínám :/ Deník si píšu normální, ale kdybych si ho nepsala, tak bych si snad i pořídila tento. Každopádně designy jsou opravdu povedené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, já si deník psala jako teenager, teď už na to nějak nemám chuť a ani moc času, tak je pro mě spíš zajímavá tato varianta. A tím že je tak krásnej tak mám jistotu, že neskončí na dně nočního stolku:-))

      Vymazat
  4. Fakt hezký 💕 Ja spoléhám na svůj Pohodář :))
    YOURVEE.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Je to naprosto úžasná myšlenka a knížka vypadá skvěle :) Vím, že to hodně letělo i u Youtuberek (jestli to byla přesně tato knížka) a už tehdy se mi to moc zalíbilo.

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vid? Ja jsem z nej nadsena a prekvapuje me, ze neni v CR skoro nikde k sehnani:/

      Vymazat
  6. Vypadá to moc zajímavě a zábavně. rozhodně děkuji za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem rada, ze jsem mohla nekoho inspirovat! Mej se krasne!

      Vymazat
  7. Ten nápad je super a ráda bych si něco takovýho taky pořídila :) jen mám problém s tím, že mi nic nevydrží dlouho a tak se bojím, že po měsíci by ty stránky nebyly popsaný a byla by to prostě děsná škoda... ale ten nápad je super!

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, napad je super! Jdi do nej, je tak krasnej ze ti bude lito ho nepopsat celej;)

      Vymazat
  8. mne sa tiež veľmi páči :) bude to raz krásna spomienka :)

    OdpovědětVymazat
  9. No niečo takéto som skúšala, ale vydržalo mi to asi 20 dní a potom som na to zabudla :D

    www.simonazacko.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simčo, já zatím už třetí rok držím, občas dopisuju skoro týden, ale vždy poctivě:-)

      Měj se fajn!

      Vymazat
  10. V ČR je k dostání něco podobného, pětiletý deník tam&zpět, kde je na každý den jiná otázka a člověk si pak může srovnávat své odpovědi za pět let a vidět ten vývoj. Přála jsem si ho k 25. narozeninám a nadšeně do něj hned začala psát, ale teď zhruba po půlroce zjišťuju, že ne vždy se mi chce na ty otázky odpovídat, ne vždy se mi chce zamýšlet nad těmi věcmi, kterých se otázka týká, apod. Tohle zní jako příjemná varianta, kde by mě nic neomezovalo a napsala bych si ke každému dni, co bych sama chtěla. Díky za námět.

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥