První krůčky, jedině naboso!

Je to tady, moje miminko chodí! Pár dní to zkoušel po krůčkách a teď už cupitá, no skoro běhá:-).


Když si uvědomím, že loni touhle dobou byl ještě v bříšku, zdá se to až neuvěřitelný <3. Jsem nadšená (vy, zkušené matky si teď určitě říkáte ,,cha, jen počkej, děvče''). Ze začátku jsem mu tleskala a to se mu líbilo (chápu ho, taky by se  mi líbil potlesk když se mi něco povede, třeba nedělní oběd), takže když ušel pár krůčků, otočil se a celý radostný si taky tleskal. Komediant.


Když jsem zvažovala boty, které Matymu pořídím, věděla jsem, že zvolím variantu barefoot-bosé boty. Já sama s nimi zkušenost nemám, ale pro tu malinkou nožičku mně přišly jako samozřejmost. Nakonec jsem zvolila Capáčky. Nožičky rostou velmi rychle (v průměru 15-18mm za rok, u starších dětí 8-12mm), mění se jim délka, šířka i tvar. Při používání špatné obuvi se nožky deformují a dítě o tom díky snížené citlivosti vůči bolesti a tlaku neví, proto je to na nás!


No a tyhle hrošani, ty jsou přece krásný!:-)


Boty jsou z hovězí kůže, od kanadské značky Carozoo za super cenu a najdete je ZDE. Na e-shopu najdete mimo capáčků i doplňkový sortiment pro holky i kluky do 5ti let. Záruka je 2 roky.


Dobře se nazouvají a díky jednoduchému principu gumiček, které obepnou a nikde netlačí, drží na nožičce i těch největších raubířů celý den. To mi věřte!:D Udrží nožičky našich drahoušků v teploučku, pohodlí a dávají prostor pro zdravý růst nožiček.



No posuďte sami. Jsou lehké a vhodné pro děti už od narození. My máme variantu už pro cupitání, takže mají gumovou podrážku, což oceňuji hlavně doma na plovoučce.



Capáčky otírám vlhkým hadříkem (no, chtěla jsem na léto světlé, ale už pokukuji po tmavě modrých). Podrážka se má čistit jen octem, aby si udržela neklouzavost botky.


Matyáš je má celý den na sobě a nikdy si je nesundavá, prostě jako by je neměl. Popravdě se poohlídnu i po dospělácký verzi (na zahraničních e-shopech jsem je zahlídla), protože mu je závidím!


Není to zázrak, patří to k životu stejně jako první slovíčko, ale asi jako každej rodič jsem pyšná a nadšená z dalšího velkého pokroku. No a teď teprve začne ta pravá zábava :-)!


Kolik bylo vašim miláčkům, když začali chodit?

Mějte se krásně a každý ráno si vykročte pravou nohou!

Vaše



P.S. Tady jsou capáčky po čtvrt roce každodenního užívání, za mně spokojenost i když jsou na odpis. Na podzim objednávám další na doma:-).





CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Mně vždycky připadají děti, co se učí chodit strašně vtipní. Vždycky chodí, jak opilí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, taky mi to nedávno jedna známá říkala. Mně se nejvíc líbí Matyáš teď, když si je víc jistej jak se snaží zdrhat a pak sebou sekne, oklepe se a běží dál:D

      Vymazat
  2. Je to šikulka (a je úplně jedno, že je to očekávaný a genově naprogramovaný pokrok) :) Můj syn začal téměř na den přesně chodit v 10 měsících :)
    Jinak ty capáčky vypadají výborně. Já musela rovnou sáhnout po zimních (barefoot) botách, protože malý začal chodit v prosinci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu! Jej, tak to je taky šikula, Maty začal v 10 a půl měsících. Já jsem ráda, že se bude teď i na nočník učit v létě, ta zima nás nebaví:-)

      Měj se krásně!
      Papa

      Vymazat
  3. Super fotky - malej je neskutečně roztomilej :) takovej kukuč!

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥