Nástupiště 9 & 3/4


Harry Potter je už anglickým folklórem. Těším se až Matyáškovi pustím všechny díly (pro začátek tak 2:D) a vezmu ho do těch filmových Bradavic.






Harryho mám ráda od Kamene mudrců až po Relikvie smrti. Vždycky jsem se třásla na další díl, na který jsem musela jít do kina. Doufám, že si jednou přečtu i všechny knihy (co si budeme říkat, kniha je kniha).





Fantastická zvířata a kde je najít, se tu taky občas mihnou. Viděli jste film, líbil se Vám? Já z něj mám smíšené pocity, ale na radu švagrové mu dám ještě šanci, prý je to napodruhé lepší:-)



Proč u vozíku nejsem vyfocená, jako každý správný nadšenec? Protože mě neměl kdo vyfotit a pak už tam byly mraky lidí.



Mějte se mudlové, já vyrážím!

Vaše


CONVERSATION

16 komentářů:

  1. Ta se mi to hrozně líbilo, ale ten obchůdek jsem nenavštívila :/
    A Fantastická zvířata film se mi vůbec, ale vůbec nelíbil, dokonce jsem to ani nedokoukala. :/
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? No ja si furt rikala ze fantastic beast nemaj s Harrym nic spolecnyho a slo to;) Jinak ja navstivila kramek az po par letech co jsem byla v Uk:)
      Mej se krasne

      Vymazat
  2. Doporučuji se podívat na tour Harry Potter, která startuje vždy z Londýnského autobusového nádraží. Člověk ji spolehlivě pozná proto, že se jedná o expres 9 3/4 😄 Málem jsem tehdy odjela do Bradavic, místo domů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, diky za tip, skupinku Tour Hp jsem potkala, poslechla si par vet pruvodciho, ale spis pojedu do tech atelieru:). Do Bradavic bych jela z fleku;))
      Mej se krasne!

      Vymazat
  3. Tak to je pekné. Harryho mám moc rada, jak filmy, tak aj knihy.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. Harryho miluju! Moc hezký článek :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. HP miluju, nejsem teda takovej ten typickej fanda, ale film i knížku mám moc ráda. K Vánocům jsme dostali lístky do Warner Bros studií, tak se už těšíme, až ochutnáme máslový ležák :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, no tak to se mas! Hezky si to tam uzij! I ten lezak;)
      Mej se krasne

      Vymazat
  6. Mně se Fantastická zvířata moc líbily a to jsem velký fanoušek Harryho Pottera, který brečel u posledního dílu, že vše končí :D :D V Anglii jsem chodila okolo obchůdku min. 1x týdně a nikdy jsem si nic nekoupila. Pak za mnou přijela sestra a ta koupila v obchodu x věcí :D modlila jsem se, aby nekoupila hůlku za £80 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha, no a nekoupila?:D Taky jsem brečela že končí!:-)

      Vymazat
  7. Hrozně moc bych se tam chtěla podívat, mám strašně ráda Harryho Pottera, všechny jeho díly úplně zbožňuji. <3
    Náš blog: https://svetocimablondynyazrzky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky<3. Tak ti přeju, ať se tam brzy podíváš, já se časem chystám na to HP muzeum:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  8. Vyzerá to tam úžasne, niečo pre mňa. Čítala som všetky knihy, videla všetky filmy a ten príbeh ma fakt chytil za srdce.

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥