Velikonoční utrácení, aneb nenakupovat v Anglii je hřích!

S přibývajícími komínky oblečení a hromadícími se taškami ve skříni si fakt říkám, že už se musím krotit...jenže! Chápejte mně, v Anglii je všechno přece tak krásný, originální a za těch pár liber, no nekup to:-)). Takže trhům, papírnictvím, TK Maxxu a celkově obchoďákům už se už raději vyhýbám.
Nemám v plánu vás zahltit svými úlovky, ale možná vás nalákám na shopping výlet:-). Víc jsem se už rozepsala TADY.








Airmaxy bych pro Matyáškovi první krůčky nezvolila, ale byly cute, co myslíte?


Pro bejčky neměli, ještě že tak:D

Easter Bunny, Easter Bunny everywhere.






Co je absolutně nejhorší, jsou dekorace do bytu a papírenské výrobky. Přece jen mám pro ně slabost, ale vím, že je v kufru do Čech už nepoberu.




No a co teprve moje neřest sladký?


Tenhle obchůdek vždy bravůrně ignoruju. Nemám ,,koule'' do něj vejít a nezešílet!


Oblečení, doplňků a garderóbu pro Matyáška mám na rok dopředu. A kdybych spočítala, kolik jsem ušetřila, tak dost! Takže pokud přemýšlíte nad návštěvou Anglie a s ní spojené nákupy - do toho, nebudete litovat.

Mějte krásný večer,
Vaše



CONVERSATION

10 komentářů:

  1. Že já se vůbec divím, proč jsem si v Anglii ještě nenašetřila na tu cestu kolem světa, když právě TK Maxx a různé ňuňu obchůdky vždy beru útokem :D

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha, absolutne chapu! Staci se jit ,,jen projit´´ a clovek tam vzdy neco objevi:))

      Vymazat
  2. Oooo, hned bych šla!! Hned, hned, hned. I když se snažím žít minimalisticky, stejně bych se neudržela :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já bohužel neumím, ale pravdou je, že v čechách mám zase na delší dobu útrum, tak si Anglii musím užít:-)

      Vymazat
  3. Krásné maličkosti... moc dobře znám... člověk vlastně ani nic tak nepotřebuje, ale přece neodolá a nenechá to tam, když je to tak krásné, levné, originální nebo to dobře sedí, nebo prostě jen tak pro radost... důvod se vždy najde:-) a pak se člověk diví, kde ty peníze zase dal ! :-) Taky bych neodolala :-)

    Kalamita life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mi mluvíš z duše, přesně tak to mám, kolikát si pak i nadávám, ale pak si řeknu ,,no co, žijem teď a tady a musíme si dělat radost'':-)
      Měj se krásně!

      Vymazat
  4. Příští rok se stěhuji do Anglie, tak nákupy snad radši vynechám, jak to tak vidím...hihi. To bych pak neměla na nájem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, snad budeš v Anglii spokojená. A nemaluj si to, utratíš i poslední libřičku:-))
      Měj se krásně!

      Vymazat
  5. boože tie čajníky, zajkovia, tenisky, notesky :D ja to ccem všetko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD No to já chtěla taky a teď budu muset mít měsíc dietku:D ...(což je vlastně dobře:D)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥