Radosti na cesty

Cestovní horečku mám už 2 dny a kontroluji, zda nepropukla horečka doma, protože jsme všichni nemocní.
Těším se do Anglie na rodinu a na to, že si trošku odpočinu. Tentokrát tam neletím na dovolenou, ale jako ,,chůva'' pro pubertálního synovce (to si trošku s tím odpočinkem protiřečí co?:-)).
Kufry zabalené, příruční taška nacpaná k prasknutí, hlavně plínkama a náhradním oblečením pro malýho (kdyby měl hlasitou nehodu na celý letadlo jako naposled). Minule jsem to přehnala a vzala si zbytečně moc věcí, tak jsem to pro tentokrát sesumírovala, ale milé maličkosti, které mi připomenou domov mi nesmí chybět.


Trošku té infantilnosti najdete v mojí kabelce asi vždycky. Diář a pouzdro na tužky je nutností. Co kdybych zapomněla co je zrovna za den? No dobře, to se mi stává pořád, ale co kdyby vedle nás v letadle seděla babička, která si chce luštit, ale zapomněla si tužku? Tsss, vždy připravena!


Máte nějakou závislost? K těm mým od porodu přibyla nová, jménem Studentská pečeť.



Už jsem to zmiňovala, že mám parfémy na každé roční období a podle nálady. Momentálně jedu v Juicy Couture original (naprosto zbožňuju jejich přezdobené flakony), navíc mi přijde, že pejsci jsou Britové.



Prstýnek a Pandoráč s oblíbenými přívěsky nesmí chybět (ačkoli ho poslední dobou nosím kvůli Matyáškovi minimálně, tak se mnou do Londýna prostě pojede!:-))

Playlist pro následující dny:
Sting - Englishman In New York
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' tak tuhle písničku jsme poslouchaly každý ráno (když jsem byla v Anglii poprvé-s holkama), aby naše smíchem a vínem znavená těla vstala -od tý doby jí žeru:-)
Van Morrison - Someone Like You
Chaka Khan- I'm Every Woman
Caro Emerald - I Belong To You

Taky máte svoje oblíbené maličkosti bez kterých se neobejdete?


Mějte krásný sobotní den, my za chvíli vyrážíme směr letiště.


Vaše

CONVERSATION

14 komentářů:

  1. Moc hezký článek :)
    Užij si to tam!

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. U mě záleží kam a na jakto dlouho cestuji, ale bez diáře, mobilu,fotoaparátu, propisky a věcí na geocaching bych nevyrazila na žádný výlet :-D

    Inka Lifestyle Blog

    Ráda bych Tebe a Tvé čtenářky pozvala na soutěž o volné vstupenky na jarní veletrh krásy Interbeauty Prague 2017 ->
    Soutěž o volné vstupenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mrknu na to. Jinak mobil a foťák jsou naprostou nutností vždy a všude;)

      Vymazat
  3. Jee, Studentskou pečeť miluju. :) Jinak to pouzdro na tužky je nádherný. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, kdybys chtěla, pouzdra najdeš na Aliexpressu asi za dolar;)

      Vymazat
  4. Ja idem v lete na mesiac a pol do Anglicka😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je super, naučit se jazyk, k rodině či za prací? Hezky si to užij, v létě mám UK nejradši;)

      Vymazat
  5. ten diar a pouzdro na tuzky jsou peckovni! a plna pandora? ja tam mam asi tri koralky :-D kazdopadne cesta do anglie musi byt super, i jako chuva :) tak si to tam krasne uzij a hodne fot at mame my, co sedime doma, na co koukat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,dekuju;) A rozkaz, fotim jako das!;)
      Mej se krasne!

      Vymazat
  6. to púzdro chcem! to je krááása! ja musím mať všade a vždy gumičku na ruke...často sa stane že ju absolutne nepoužijem, ale je to pre mňa niečo čo keď nemám, som nesvoja :D až mám pocit že sa stala pre mňa čierna gumička na ruke niečím ako červený naramok proti urieknutiu :D
    užite si to! teším sa na fotky, ANglicko mám veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deny, tak to naprosto chapu, ja mam gumicku zase furt ve vlasech-a kdyz neni ve vlasech tak ji mam taky na ruce a jeste mam vzdy jednu v kabelce:) Dekuji, ja taky a moc!
      Mej se krasne!

      Vymazat
  7. Jéj, tie veci sú naozaj milé. Škoda, že mám doma toľko takýchto "hlúpostí", že nie j miesto na nové a nové :D:)
    http://thenoela.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si take vzdy rikam, ale nakonec neodolam😂

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥