Procházkou Welwynem

Dneska prý většinu dne v čechách propršelo, tak Vám posílám trochu toho ,,našeho''anglického sluníčka.

Najdi včelu

Na jaře je Anglie nejkrásnější, voní rozkvetlou přírodou a všude kvete snad milion květin.









Veverky tu lítají ve všech parcích, ale je zázrak je vyfotit. Tuhle potvoru jsem fotila snad 10 minut a ujišťovala jsem jí, že jí ten burák nevezmu.

Modelína Pebble




No uznejte sami, i ty bytovky mají co do sebe.




Ve městě se mísí vůně kávy a sluníčka, v obchodech potkáváte příjemné prodavače a na ulici se na vás lidi smějí. Prostě pohoda a dobrá nálada (možná je jen u sousedů tráva zelenější).






Bradavice bych na zahrade brala, ale asi by se mi nevesly do kufru.







 Tak takhle velkou zmrzlinu jsem ještě nejedla. Nekecám, byla velká jako moje hlava.





Tak jak se vám na procházce s námi líbilo? Doufám, že jste si taky užili to sluníčko a pohodu:-)


Krásný den do čech,

Vaše



CONVERSATION

14 komentářů:

  1. Wau krásné fotky :-)
    www.skarkiska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky :) páčilo by sa mi tam prejsť aj naozaj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, to verim🇬🇧🔜. Neboj, dockas se;)

      Vymazat
  3. Tak a teď mám chuť na zmrzlinu :( což je celkem nemilý, když je tady půl 7 ráno :D krásné fotky, už aby bylo pořád jenom takhle krásně!

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou ale krásné, roztomilé fotky! Užívejte :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky a závidím, jak počasí, tak i tu Anglii ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherně vám to tam všechno kvete! Ty jo jenom zírám jak jsme letos pozadu! Anglie na jaře je fantastická, viď!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tu fakt krasne no, na jare je UK nejkrasnejsi! ❤️ Ve statech to mate letos nejake otocene🤷🏼‍♀️😂

      Vymazat
  7. Páááni! Už se zase těším zpátky z dovolené v Česku :) super fotky

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Market, skoda ze ti v cechach moc nepreje pocasi:( Anglie si pak urcite uzijes az az;)
      Mej se krasne

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥