NOBILIS TILIA-výrobky pro děti


Českou kosmetiku Nobilis TILIA používám pěknou řádku let a dřív jsem s ní i pracovala. V obchodech na ní narazíte zřídka kdy, ale na e-shopu si můžete k nákupu objednat i vzorky jejich kosmetiky (když si nejste jistí, zda vám bude daný výrobek vyhovovat a bojíte se, že skončí v koši-to známe všichni, ne?:-)). Dnes vám představím pár výrobků pro ty naše malé drahoušky.



Koupelový olej s mandarinkou (ke koupi zde)- olej je zvláčňující a vytvoří jemný filtr, který zanechá pokožku hydratovanou a krásně voňavou mandarinkovou. Navíc harmonizuje dětskou psychiku. Dávám 1-2 lžičky do vaničky.

Tělový masážní olej ŽOFIE (ke koupi zde) - doporučuje se od 9. týdne věku a je vhodný pro kojenecké a dětské masáže. Vůně je bylinná, já bych uvítala klidně mandarinkovou parfemaci. Využívám hlavně na masáž nožiček (olej je vhodný také při odstraňování šupinatosti na vláskách. Vlásky a pokožku umyjeme a vyčešeme dětským katáčkem) a pro sebe, na suchá místa na pokožce.




Osvěžovač vzduchu pro miminka (ke koupi zde)- je vhodný už od prvních dnů miminka. Podporuje usínání a je pomocníkem při dýchacích potížích. Může se mazat i na nožky a hrudníček. Já vždy nastříkám pokojík a postýlku než jdeme koupat, aby byla místnost na spánek voňavá a pročištěná.




Zubní gel Benjamínek (ke koupi zde)- vhodný od prvních zoubků. Matyáškovi gel děsně chutná, je slazený stévií, což je daleko šetrnější sladidlo než cukr z řepy nebo třtiny. Obsahuje propolis a extrakt z grapefruitových jader (na ty nedám dopustit, pomohly mi s hojením ranek při kojení ). Nenajdete v něm fluor a samosebou není slazený, je v něm výtažek z heřmánku a měsíčku.


U zoubků ještě chvíli zůstaneme.
Kojenecký masážní olej Jakoubek (ke koupi zde)- někdy je prořezávání zoubků lepší, jindy horší, proto mám doma tento olej. Zmírňuje podráždění. Aplikuje se zevně kolem pusinkyObsahuje éterický olej heřmánku římského a levandule. V lahvičce je pipeta, takže se dobře aplikuje.










Na výrobcích jsou milé obrázky a jména. Ta u nás už zdomácněla, takže mažeme Žofkou, na zoubky máme Benjamínka a na spinkání voníme čičí...


Co mi mrzí je, že jsem na Nobilis zapomněla v průběhu těhotenství a po porodu (mrkněte zde).


Znáte značku Nobilis Tilia a zaujali vás některé výrobky?



Mějte krásný den,


Vaše




CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Síce je to pre deti, no tie obaly sú naozaj krásne a kúpila by som to aj ja!
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc libi, ale Nobilis ma hezke vyrobky nejen pro deti;)
      Mej se krasne

      Vymazat
  2. Tak o téhle značka jsem ještě neslyšela a ani nečetla, ale dost mě to zaujalo. Je to originální a klidně bych si to jen kvůli obalu objednala pro sebe :D :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skoda, je to nase ceska a prirodni znacka, tak ji urcite zkus;)

      Vymazat
  3. Značku pozná, no zatiaľ som nič neskúšala. O tom, že majú aj produkty pre deti som vôbec netušila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se teď chystám doplnit podzimní zásoby, jako čaje apod a Nobilis je jasná volba:-)...

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥