Jeden krásnej den & trhy v St.Albans


Jedním z míst, které jsem si za poslední roky v Anglii oblíbila je St.Albans. Krásný město, kde dobře nakoupíte a každou středu a sobotu je tu market, a to já teda můžu!




















 Seženete tu vše od ryb, ovoce až po stylové kousky do bytu. Jen se podívejte...


















Poslední naší zastávkou byl stánek s jídlem, dala jsem si typicky anglické jídlo, francouzskou palačinku s názvem Italiano:D. K snědku nám zazpívala pouliční zpěvačka z Camdenu, tak jsme si i trsly.



Celý uťapkaný jsme den zakončily jak jinak, než dortíčkem a kávou v Costě (s dítětem je stolování trošku gypsy style).




Ten pocit, když se směješ jako blázen, až si z toho zapomeneš ke kávě objednat dort a musíš na konec fronty a zjistíš, že je před tebou 10 lidí:DD


Tolik jsem se nasmála, že jsem si prodloužila život o pár let:-).  Mějte se a smějte se, ať si ho taky prodlužujete!

Vaše



CONVERSATION

8 komentářů:

  1. Krásně jsi fotkama vystihla jaro v UK :) miluju tu kombinaci květů a staré architektury! A ty trhy, prostě paráda. Je vidět, že se z pobytu v Anglii snažíš vytěžit co nejvíce

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já na Anglii taky nejvíc miluju ty budovy a když kvete, je ještě krásnější! To máš pravdu, člověk si musí užívat každýho dne.
      Měj se krásně!

      Vymazat
  2. juuj krásne fotky, tam by sa mi páčilo, veľmi :))

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotky! :) Hned bych jela.
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá reportáž z určitě skvělého dne a moc hezké fotky... úplně na mě dýchla ta atmosféra městečka ! :-)
    Hned jsem si vzpomněla na žití v Holandsku... trochu mi to připomíná města tam :-) I ty trhy, kde si můžeš pořídit snad všechno (hlavně ty květiny, všechnu tu čerstvou zeleninu a dobroty a pro mě obrovský výběr látek a vše na šití ...no prostě ráj :-)

    Kalamita life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji ;-) Jak dlouho si zila v Holandsku?

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥