Matte Mania-soutěž

Dnes mám pro vás slibovanou soutěž. Bude se soutěžit o 10 tekutých matných rtěnek od Dermacolu-Matte Mania. Já jsem je objevila teprve nedávno a jelikož jsem z nich nadšená, ráda se o ně podělím i i s vámi. 
Ať už je vyzkoušíte, nebo si jimi doplníte svojí sbírku, ráda dělám radost:-)


Zkrátím to, chceš-li soutěžit, je to snadné:-)

1. Buď mým milým pravidelným čtenářem tady na blogu.

2.Sleduj mě na Facebooku

3.Napiš pod tento článek komentář se svojí e-mailovou adresou a pár slov o příležitosti, kam by sis matnou rtěnku vzala.



Tádydádydádydadádá, a to je vše přátelé!

Směle do toho, vyhlášení proběhne na Facebooku poslední den v tomto měsíci!


Pá,
Vaše

CONVERSATION

39 komentářů:

  1. FB: Lenka Oliverak Bandurová
    IG: wwwkacariakalacz
    GFC: Eliša Lenulka

    Ahoj.:) Kam bych si matnou rtěnku vzala? Já je nosím i běžně, když jdu ven. Takže když vyrazím do města, rty musí zářit. :D :) Ale klidně i na večer, když bych šla tančit. :))

    Email: elisalenulka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Eli, souhlasím s tebou. Rty musí zářit ať záříme i my:-).

      Měj se krásně a děkuji za účast v soutěži <3

      Vymazat
  2. Já bych si ji vzala na další party s děvčaty! 😀😘😍
    Deny:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Deny, pokud chceš soutěžit, potřebuji tvojí e-mailovou adresu a je nutné přihlášení a odběry:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeňko děkuji za účast v soutěži. Matte mania je na běžné nošení jako stvořená.

      Měj se krásně!

      Vymazat
  4. Ahojky, tvůj blog už sleduji a moc ráda :-) Přidávám i gb a insta - vyrazila bych v ní každý den třeba do města... Má adresa je janinatvoriskvosty@centrum.cz a ráda bych tě taky pozvala k sobě na blog, kde také běží soutěž :-) Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko děkuji. K tobě na blog chodím také moc ráda. Na soutěž mrknu.

      Měj se krásně a děkuji za účast!

      Vymazat
  5. Mám ráda rtěnky a nosím je jak do práce tak i do školy. Ovšem tuhle bych využila na speciální příležitost a tou je oslava výročí se svým přítelem, už je to 7 let!
    Sleduji přes FB - Lucie Václavíková, IG - lusyvaclavikova, GFC - Lusy
    Můj email je va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucy, tak to je moc hezké. Kdy máte výročí a v jakém duchu ho budete oslavovat?

      gratuluji k 7.roku a děkuji za účast v soutěži. Večer vyhlašuji.

      Krásný den,

      Vymazat
  6. Ahoj Gabčo, rtěnky jsou boží, mám jich už několik a nosím je každý den, teď není moc společenských příležitostí, takže i když jdu jen s kočárem, mám rtěnku :)
    Email - lupoka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, viděla jsem na IG:-). Tak to ti dávám palec nahoru, ke kočáru, se totiž rtěnka hodí ze všeho nejvíc!.

      Děkuji za účast a měj se krásně!

      Vymazat
  7. Vzhledem k tomu, že jdu na ples a potřebuju červenou rtěnku, tak bych si ji určitě vzala na ples :)
    FB: Anicka Jarolimova
    Mail: anicka.jarolimova@seznam.cz
    IG:anickajaro
    Google: Annie Jarolimova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alatriel, tak snad se poštěstí.

      Děkuji za účast v soutěži.
      Měj hezký zmrzlý den,

      Vymazat
  8. Jáááá bych si rtěnku vzala v podstatě kamkoli :) takže klidně jen na nákup :)

    godbadlove@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Karin, děkuji za účast, dnes večer budeme znát výherce.

      Měj se krásně!

      Vymazat
  9. Moc nikam teď nechodím, takže bych ji vyvětrala třeba na nákupy. :-) Iva (ivana.krska@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, děkuji za účast a koukej občas někam zajít, mateřská není domácí vězení:-).
      Měj se krásně, večer budu výherce losovat.

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj. :) Zprvu musím pochválit opravdu nádhernou soutěž. :) Tyto tekuté Dermacolky upoutaly mou pozornost. Obecně mám pro rtěnky mám slabost, je to třešnička na dortu, něco jako diamant tváře. Takže se nebojím žádných barev ani situací a nosím rtěnky všude možně. Hlavně si dávám záležet, aby se rtěnka harmonicky doplňovala s outfitem. Vždy se u mě najde nějaká v kabelce. :)
    maracuja.tea@gmail.com Fb: Veronika Swaine GFC: Maracujový Šálek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko děkuju a těší mě, že se soutěž líbí. Je první, tak jsem si dala záležet:-). A přesně mi mluvíš z duše, rtěnky jsou třešničkami na dortě. A věř, že v jakékoli mé kabelce je hned několik ,,zapomenutých'' rtěnek:-)

      Vymazat
  12. Tak tuhle rtenku bych si vzala predevsim na dychanek s tebou, abych byla stejne cool jako jsi ty, protoze tebe bez ni videt je opravdu rarita :D :-*
    Micholicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď jsi mě pobavila Míšo, ale máš pravdu, bez nich bych to nebyla já:-)

      Vymazat
  13. Vzala bych si ji jen tak klidně pro radost a nebo na rande s přítelem.:)
    Sleduji jako Maky Popilková
    a GFC: Markét. :)
    marketka.popilkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maky, děkuji za účast, tak snad se poštěstí. Losovat z klobouku budu dnes večer:-).

      Hezký den,

      Vymazat
  14. Já jako správný úchylak na rtěnky ji musím mít a zkusit! Takže bych si i kvůli tomu zorganizovala nějaký rande? 🤔 Lencaxyz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá úchylačko Leno, tak to zní lákavě, snad to rande bude stát za to!:-).

      Měj se krásně a díky za účast!
      <3

      Vymazat

  15. Vzala bych si ji kamkoli, žena se potřebuje přece cítit pěkná stále
    email:tarcakova.veronika@gmail.com (FB Veronika Tarčáková)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Verčo, to je svatá pravda.
      Děkuji za účast, večer budu losovat:-)

      Vymazat
  16. Už jsem si dvě pořídila a nejčastěji se s nimi maluju do práce, pracuji na novorozeneckém, tak abych se těm mimiňáčkům líbila, že :)) běhání 12hodin ve dne v noci potřebuje opravdu dlouhotrvající malovátka a k nim tahle rtěnka rozhodně patří!Takže za další do sbírky bych byla moc vděčná ***sabinajavurkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Sabi, nevěděla jsem, že máš tak krásnou práci. Tak to by se ti rozhodně další hodila, ať mají ta malinká kukadla na co koukat:-). Jen nemám odběr na FB ani tady na blogu, tak na to ještě mrkni, ať můžeš soutěžit na 100%.

      Vymazat
  17. Mám jen jednu, hodilo by se rozšířit sbírku :D
    Kam ji nosit? No přece všude tam, kam chci :D Na koncert, do divadla, na večeři, ale i do práce. Prostě kdykoliv bych na ní měla náladu, protože přiznávám, jsou dny, kdy mi rtěnka vadí :D
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám náladu vlastně vždycky, ale né vždy na jednu konkrétní:-). Někdy se nalíčím a potřebuju matnou, jindy lehčí, klidně i balzám:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  18. Normálně nesoutěžím, ale tvé historicky první soutěže se milá Gábi ráda zúčastním :)
    Rtěnky miluju,jelikož po narození dcery plus moje práce, tak času na krášlení není a aby měla moje tvář nějaký výraz, sáhnu po rtěnce i v teplácích :) Ale takovouhle rtěnku bych vynesla na můj pravidelný nedělní dýchánek s kamarádkou, na které se těším celý týden :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak toho si vážím! Snad se poštěstí, ať mají ty tepláky šmrnc:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  19. Miluju rtěnky. Nosila bych ji kamkoliv! Do práce, školy, na večírek, do divadla.. žena se má cítit dobře :)
    Velmi pěkná soutez!
    fb: Sabča Szipinová (mail: Sabca.Szipinova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  20. Do práce i na rande 😊 fb Taťána Kamenská email tana.kamenska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táňo, děkuji za účast, ale souěž už byla vyhlášená.
      Měj se krásně

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥