DIY valentýnská girlanda

Do velikonoc daleko a byt začal být nudným, proto jsem se, s nadcházejícím valentýnem, rozhodla pro trošku těch srdíček i u nás doma.




Potřebovat budete:
pár listů novin (já použila starou knihu)
lepidlo
nůžky
tempery (můžete použít klidně i barevný papír, nebo látky-ty já bohužel neměla)
knoflíky
kus provázku
izolepu 



Z listů staré knihy jsem vystřihla 5 tvarů vlajek (nemám moc místa, proto 5 stačilo, pokud chcete girlandu větší, budete jich potřebovat samozřejmě víc). 


Na každou vlaječku nakreslete srdíčko.


Po zaschnutí přilepte knoflík.


Hořejšek přehněte a vzadu přelepte izolepou či lepidlem, aby vznikl otvor pro provázek (nej. přelepit rovnou s provázkem).


A voilá!!!




Líbí?


Vaše

















P.S. Girlandu můžete rozparádit i se světýlkama na baterky:-)

CONVERSATION

10 komentářů:

  1. Ahoj krásna a jednoduchá girlanda. Velmi efektne to vyslo. ♥♥♥ :-) Petra (www.tvorimslaskou.sk)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Péťo, já bych nic složitějšího nezvládla, ale myslím, že efekt má:-)

      Vymazat
  2. Moc se ti to povedlo, na těch novinách (knize) je to fakt moc pěkný:).

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. A navíc to bylo raz, dva hotový:-)

      Vymazat
  3. Jéé tak do je dobrý :D také jsem na toto diy koukala na pinterestu a velmi mě zaujalo :D :D Moc se Ti girlanda povedla :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po ní pokukovala už po několikátý, tak když mi ten můj pomocník přes poledne usnul, plán byl jasnej:-)

      Vymazat
  4. Tak tohle je parádní! Krásná dekoračka bez ohledu na to jestli je Valentýn nebo ne! :)

    lifeordreamidiots.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, Karin, taky jí tu nechám až do velikonoc (minimálně:-)).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  5. Líbí... moc :-) V jednoduchosti je krása, to říkám pořád! :-)

    Kalamita life

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥