Jak mýval s kočičkou provoněli koupelnu

Po hektickém týdnu jsem se konečně zastavila. Řeknu vám, že ty rozchody jsou někdy fuška (ty moje tedy rozhodně). Musím pořád přemýšlet, kde se v lidech berou některé věci a proč umí být tak zlí? Kdo není zlí jsou tihle dva krasavci, na které je radost pohledět a jsou přímo k sežrání:). V DM na limitovky nemám většinou štěstí, tak jsem si zajuchala, když jsem si ulovila tělové mléko a sprcháč. Sice jsou tak sladké, až mě z toho bolí zuby, ale znáte to. Od Balea mám nejradši vlasovou kosmetiku a té tělové se spíše vyhýbám, ale těmhle obalům (a co teprve barvám) nešlo odolat.






Největší úspěch má gangsta mýval, a to hlavně u Matyáška. Mně se líbí hlavně to, že má v modrém gelu třpytky:-).


Kosmo kočičku mám spíš na parádu. V mé sbírce je totiž asi milion mlék, které by nestihl spotřebovat ani polský zájezd.


Venku nám přituhlo, tak jsem ráda doma a ještě radši mám ty chvilky, kdy si můžu odpočinout, vypnout (především zvuk na telefonu) a dobít trošku energie a síly.



Už měsíce mám v plánu si celý večer, když Maty usne, číst. Je to ale fuška a vážně to nejde. Jak to děláte vy, knihomolky? Buď u knížky usnu, nebo začnu dělat jinou činnost a o půlnoci zjistím, že bych měla jít spát:-).


Dneska krátce, stručně, ale přece:-).

Mějte krásné nadcházející dny,

Vaše



CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Oba vypadají úžasně, ale já vždycky ty limitky prošvihnu:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě většinou taky, chystala jsem se na tu vánoční lamu v DM a smůla, o to větší radost jsem měla z těhle dvou;)

      Vymazat
  2. Balea obaly umí i vůně, to jednoznačně :) no a za ty peníze paráda. Po těchto produktech se musím mrknout, protože tyhle rozkošné věci mi v koupelně nemůžou chybět.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím. Mléko voní po granátových jablkách, to nemusím, ale sprcháč mi sedl:-). Jinak mrkni, myslím, že by měli ještě limitku mít:-).

      Měj se krásně Neli,

      Vymazat
  3. Cosmo cat mám taky. :) Spíš proto ,abych se naučila pravidelně mazat .Vůbec mě to nebaví. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Cosmo cat mám taky. :) Spíš proto ,abych se naučila se mazat a nemusela jsem kvůli tomu vyhazovat dražší krémy. Snad to pomůže. :)

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥