DIY Valentýnská přáníčka

Valentýn za dveřmi, celým internetem proplouvají články a různé tipy na dárky. Já jsem prošla Pintrest a našla jsem vám krásná a originální přání, které můžete s láskou, pro vaši drahou polovičku vyrobit. Je to easy peasy, tak směle do toho:-).













Tak které se vám nejvíc líbí? Mě se nejvíc líbí mapa a létající balóny. Půjdete do toho? Pochlubte se, budu se těšit!

Vaše

CONVERSATION

10 komentářů:

  1. Já tenhle svátek neslavím a to z jednoho prostého důvodu, nemám s kým :-D a stejně mám na něj jiný názor, ale kdo ho slaví, tak je to hezké :) zvolila jsi moc hezké přáníčka, super inspirace Gabro!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Neli, ja mam teda radeji 1.maj, ale kdyz na me vsude ten valentyn vyskakuje, tak jsem se chtela alespon timto zpusobem zapojit;).
      Mej se krasne!

      Vymazat
  2. tak to je nádhernéé !! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Tak to jsem moc rada! Snad pranicko potesi.:)

      Vymazat
  4. My letos oslavíme Valentýn vklidu doma. :) 6.2 se navíc dozvíme pohlaví našeho miminka a navíc 14.2 by jsme měli být už v novém bytečku pokud to vyjde =)

    http://xoxoronnie.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si to hezky uzijte Verunko, to zni primo idylicky!

      At se dari!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥