Juicy Couture, YSL aneb radosti na leden

Dlouho jsem odolávala kosmeticeTesori d'Oriente, která na mě už několik měsíců mrkala v DM, ale jelikož jsem se nikdy nedokázala rozhodnout pro vůni, tak jsem odešla s prázdnou. Zřejmě se zželilo srdce Ježíškovi, tak mi sprchový gel nadělil. Děkuju Ježíšku, je fakt boží! Vůně jsou jedinečné, s opravdu orientálním nádechem, ať už v parfemaci, tak i v obalu. Originální a krásný. Už mám zálusk na další.




A tramtadadáááá, ne jen, že vás pořád otravuju s vůněmi na každé roční období, na denní a večerní vůně, ale tahle je na speciální příležitosti (já fakt nebudu normální). Je mým nejoblíbenějším parfémem. A to jsou Juicy Couture celkově, zkrátka luxusní. Viva La Juicy nejen, že nádherně voní, ale na poličce dělá tu největší parádu. Juicy jsou parádnice! Pokud máte rádi svěží, ale trošku sladší vůně, stane se vaším miláčkem. Mým je už několik dlouhých let.



A dalším žhavým finalistou, který je vhodný pro každou (nejen tu speciální) příležitost je rtěnka (možná bych řekla balzám) Rouge Volupté Shine, která svým obsahem pečuje o vaše rty, zvláčňuje a barva drží několik hodin. Používám spíš přes den, když chci mít výraznější barvu, ale nic hutného na rtech.




Zítra se chystám na maturitní ples (mýho ,,malýho'' brášky). Bože, to zas bude kocovinka. Já si na svůj maturitní ples vzpomínám jen matně, strašně to uteklo. Půlnoční překvapení jsme měli jako Sestry v Akci, v čele s Whoopi Goldberg, v rytmu I Will Follow Him a na videu (které jsem od té doby viděla tak 2x a ještě z donucení) moc nejsem (naštěstí). Stačily nám ale i nebohé 2 minuty, abychom si s mojí kamarádkou Jandulou, zatrapčily. Ale fakt hrozně:-)).


A taky vím, že jsem si den před tím dnem D, na který se netrpělivě čekalo 4 roky a těšilo na celou tu parádu, usmyslela, že si stáhnu SAMA, červenou barvu z vlasů a budu platinová-ANO PLATINOVÁ blond.
Přičemž jsem si vlasy zničila, spálila a na závěr dne jsem je měla pořád žlutý- ne žádná dykblond,  to byla jedovatá žlutá, kterou jsem mohla otrávit nejednoho chodce, který mě ten den potkal. A víte jak to dopadlo? Naběhla jsem do kadeřnictví (kde jsem nikdy předtím nebyla) a prosila nebohou kadeřnici, která měla za pět minut padla, ať ze mě udělá blond, nebo vrátí vlasy do původního červeného stavu. Ta se mi vysmála (už asi jako pátá kadeřnice), že s tím nic neudělá a pokud se pokusí barvu ještě jednou stáhnout, tak mi možná vypadá spousta vlasů. Ach ano, tak jsem se skoro rozbulela a řekla jí, že mám zítra maturák (na který jsem měla půjčené mimochodem krásné zelené šaty a já kráva si místo nich, jak jinak, než na poslední chvíli koupila červené. Jsem chtěla vypadat jako Marylin či co, ach jo. Velká chyba.), tak mi nic jiného nezbývá. Chudák kadeřnice (smrt v očích) mi na druhý den ještě i učesala. Účes tu největší hrůzu ukryl a držel až do neděle, kdy jsem tahala kusy chemlonu, ječela jak siréna a nevěděla co si počít. No, zkrátím to, pak jsem asi půl roku v kuse nosila jenom culík a vlasy se mi zlepšily až po několika letech...až, když jsem je konečně začala šetřit (gratulace)...


Ale to jsem jaksi odbočila. Nebyla bych to já, abych ve své roztěkané hlavince neměla dvě varianty, v čem že to půjdu, jediný štěstí je, že mám jasno alespoň co se týče toho parfému, né?:D.



Pokud vás taky čekají plesy, hezky a s grácií si je užijte! Já jdu letos ještě na retro ples - a ten je můj nejoblíbenější!

Mějte krásné dny,

vaše

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Retro ples zní super, já bych byla ráda kdybych se na nějaký letos dostala. Uvidím, co se dá dělat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janino, tak ti přeji, aby sis šla zaplesat, bude to zábava:-).


      Měj se krásně!

      Vymazat
  2. ten rúž má krásnu farbu <3

    OdpovědětVymazat
  3. Flakonek toho parfému je nádhernýýý:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, já ty jejich obaly a natinťanost žeru:-)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥