Tak zase od znovu a tentokrát lépe!

Tohle si možná řekne většina z nás, a možná každý rok, ale letos jsem se pro to rozhodla na plný pecky. A slíbila si, že rok 2018 bude vážně lepší. S novým rokem mám ve své vizi i nové začátky, ale k tomu je třeba probrat inventář a některé staré věci vyhodit, skartovat a sešrotovat. Především v hlavě.



A kdyby vás zajímalo, jak jsem prozatím vytrvalá v psaní deníku One line a day, tak kromě výpadku zhruba dvou dní, jsem. Krasopisem v něm zrovna neoplývám, ale píšu, píšu!


Dneska jsem na facebooku narazila na dotaz: ,,Kdybyste mohli ze světa vymazat jednu špatnou vlastnost, která by to byla?'' Za mně jednoznačně závist. Ta je tou nejhorší a je mi líto lidí, kteří jí v sobě nosí. Takovým, jsem se už před nějakou dobou začala vyhýbat. Takoví lidé člověka jenom vysají a svou negací nejsou prospěšní nikde. Pomluvy a užírání se realitou někoho jinýho. Pche, zbytečnost a nesmysl. Bez závisti se žije jedna báseň.


Jediným mým předsevzetím je, že si nebudu dělat hlavu s věcmi, které nemůžu ovlivnit. Umíte si představit život, kde by si lidé konečně začali zametat před vlastním prahem a nestarali se o ostatní?? Vždyť je to přece jedno, kdo co má, nejdůležitější je, abychom se měli, měli se dobře my a starali se o ty, na kterých nám záleží. Je škoda vydávat úsilí jinde, než je třeba.
Přeji si rok 2018 bez zbytečných starostí, strastí, bez závisti a plný skvělých chvilek, zážitků a štěstí.


Jak jste na tom s předsevzetím vy? A jaká je podle vás ta nejhorší lidská vlastnost? Ven s tím:-).


A jelikož dnešní večer je mou společností Phil Collins, tak ho posílám i vám:-)
1.Phil Collins - I Missed Again tady měl ještě i vlasy:-)
2.Phil Collins - In The Air Tonight
3.Phil Collins - Take Me Home

Pusu,
Vaše

CONVERSATION

12 komentářů:

  1. Já jsem si dala něco jako předsevzetí - být pozitivnější. Má to pro mě spoustu (i hlubších) významů... :)

    A co se týká té vlastnosti, je těžké vybrat... Ale za mě asi celkově zloba... Ta zahrnuje i tu nenávist, škodolibost, pomluvy... Je to hnus, co někteří lidé dokáží...

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, to je dobře, musíme být víc optimističtí a pozitivní:-). A souhlasím naprosto, lidi dokážou být hnusní, většinou to ovšem pramení z jejich osobního neštěstí a nespokojenosti (sami se sebou).

      Měj se krásně!!
      Pusu,
      G

      Vymazat
  2. Závist - to mi připomíná Nesmrtelou tetu, kterou jsem o svátcích viděla a hezky to tam podali, takže s tebou naprosto souhlasím :) Já bych letos ráda prošla prvním zkouškovým a pak se dostala do druháku a cestovala :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ti budu držet palce Míšo, aby jsi prvák zvládla s přehledem a s co nejmíň stresem a procestovala toho co nejvíc!:-)

      Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Skvelý článok :) S tou závisťou s tebou úplne súhlasím a držím palce, aby ti všetko to, čo chceš, vyšlo

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji a tobě přeji ať máš bezvadnej celej rok:-)

      Vymazat
  4. veľmi sa mi páči tvoje predsavzatie a rada by som sa ním aj ja riadila ale niekedy mi to proste nejde, keďže ja si robím veľkú hlavu aj z úplných blbostí :/ taktiež s tebou súhlasím so závisťou - je to fakt najhoršia vlastnosť

    do nového roku Ti prajem veľa úspechov a krásnych zážitkov ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alex, to máš pravdu, někdy je to sice těžší, ale když na to člověk myslí, trošku to ovlivnit jde:-).

      Měj se krásně a i ty se měj fajn!

      Vymazat
  5. A já si říkám, že my samy si tvoříme svůj svět přijímáme a necháme se ovlivňovat lidmi atd.. Takže to mame vše ve svých rukou a je to jen na nás co dovolíme.. Tak jen být silné a plně chytit své opratě.. :D :D jinak závist je blbá to každopádně. Gabi dík xxx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím krásko, občas si někteří dovolí sami, aniž by věděli...
      Měj se krásně!!

      Vymazat
  6. Úplně s tebou ve všem souhlasím. A i s tou vlastnosti. Závist je špatná a díky ni uz ani nejezdime s přítelem do jedné hospody na vesnici, kde se v závisti k ostatním přímo vyzivali a to i směrem k nám. Takže jednoznačně s tebou souhlasím :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je lepší, víš co se říká, moudřejší ustoupí a v takovém případě, je lepší se od takových lidí trhnout a ať si trhnou třeba nohou:-).

      Měj se krásně, Linduško!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥