DIY květináč 9x jinak

Leden je takovej nijakej, teda alespoň ten letošní. Po sněhu ani vidu, venku spíš spící jaro, takže nuda. Dneska mám pro vás pár tipů, sice můžou působit trošku jarně, ale rozhodně jsou originální.
Květináč si můžeme doma vytvořit skoro z čehokoli, tak mrkejte:-).

1.Stará vana
předem upozorňuji, že do bytu rozhodně nedoporučuji. Leda, byste vanu přeměnili na postel:-).

zdroj:Pinterest

2. Šicí stroj aka umyvadlo

zdroj:Pinterest

3.Budík 
konečně budík, který si zamilujete.

zdroj:Pinterest

4.Umyvadlo po druhé 


zdroj:Pinterest

5.Židle
zdroj:Pinterest

zdroj:Pinterest

6.Bedna (nejen) od Whiskey


zdroj:Pinterest

7. Plechovky


zdroj:Pinterest

8.Konvičky

zdroj:Pinterest

 9.Kniha
za mně rozhodně nejoriginálnější, však praktičnost nutno vyzkoušet.


zdroj:Pinterest

Tak co, líbili? Půjdete do nějakého? Nebo jste dokonce už vyráběli? Pochlubte se!

Vaše

CONVERSATION

8 komentářů:

  1. No pane jo. Z čeho všeho se dá ten květináč vůbec vyrobit. To umyvadlo s vanou se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martinko, viď? Jen mít na všechny ty krásy místo:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  2. Úžasná inspirace, u mě také vede knížka ale i ta vana venku by byla kouzelná! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kniha je nádherná! Fakt super nápady:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce mě oslovil ten budík! To jsem ještě neviděla, je to vážně krásné a působí to tak hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Siren, na mě působí jako když ho našli v nějakém starém domě, kde léta nikdo nežije a celý dům a věci si začali žít vlastním životem a prorůstat zpátky do přírody....

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥