Jednorožec pro každého

Dětství. Co se vám při vyslovení tohohle krásného slova vybaví? Mně Děda a Babička. Velká zahrada plná ovoce a zeleniny, díky který nemusíte ani obědvat ani večeřet. Dva starý žlutý Wartburgy, jeden vyvoněnej u dědy v garáži a druhý na dvorku, pomalovaný barvou a nápisama mého mladšího, trhlýho (hodně trhlýho) já. Spousta černých koček, jedna stará tak 17ti letá, s dírou v uchu, přesně na náušnici. Slepice, králíci, morčata a Ťapka (AUHOPEŤA-zkratka pro plemeno Australský honácký pes Ťapka. Ťapka honáckej nebyl, ale děda měl smysl pro humor a záviděníhodnou fantazii. Děda byl zkrátka nejlepší!). Moje dětství bylo díky němu tím nejlepším. 
Ty noci ve stanu na zahradě, kdy jsme celý den mluvily s kamarádkou Ivou o bojovce a nakonec šly radši spát a byly rády, když šel děda párkrát za noc kolem s baterkou a my dělaly že spíme, i když jsme se řehtaly na celý kolo. 
Dětství. Bezstarostnost a blbiny všeho druhu. Jediný, nad čím jsem musela přemýšlet bylo, kterou písničku budeme s dědou při houpání na houpačce zpívat, nebo jestli se vydáme na kole do lesa, do polí nebo do pískovny. Bylo to jedno, užili jsme si tolik legrace.....a všude to tak krásně vonělo.... 


Je to krásný...krásný mít celý život před sebou a žít si ho zatím jednoduše, láskyplně, vesele a bezstarostně. Jakákoli lumpárna je, zamrkáním řas a okouzlujícím úsměvem směrem k mamince, ve vteřině odpuštěna (neplecha ukončena). S dětmi se do dětství můžeme alespoň na malinkou chvilku vrátit. Přeji si, aby měl Matyáš tolik krásných vzpomínek a zážitků jako mám já. Děda mi četl a  já to milovala, třeba to jednou Maty taky ocení, zatím u knížky vydrží tak dvě minuty, ale trpělivost růže...víte jak.



Mějte se krásně!
Vaše



CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Lénu Brauner mám moc ráda, hned jsem to poznala, že kresby budou od ní. Kniha vypadá moc hezky :) A krásný článek. www.lifeordreamidiots.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je strašně krásná a milá:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  2. Hned jak vyšla, tak jsem ji moc chtěla, hlavně kvůli malůvkám Lény. Pak jsem se trochu ovládla, jsem přeci dospělá...Ale miluji to utíkání jinam, třeba do dětství...A je tedy opravdu nádherná, asi si ji prostě budu muset pořídit!

    Sim in the Bubblegum
    Píšu, tedy jsem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sim, já jí pořídila hlavně pro Matyho, ale musím říct, že přečíst by si jí měl každej dospělák, je v ní hodně věcí nad kterými se pozastavíš a popřemýšlíš a dáš Hubertovi za pravdu:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥