Silvestrovské DIY nápady

Krásný zmrzlý den, moji! Pokud plánujete silvestrovskou oslavu u vás doma a nevíte, jak si jÍ stylově vyparádit, tak mám pro vás dnes pár inspirací (z Pinterestu).





Balónky, glittery, šampíčko....A aby to bylo honosné, silvestrovské a GLAM, nezapomeňte mít ty glittery všude. (Ovšem při posilvestrovským úklidu držím palce a myslím na vaše nervy:-))).

zdroj:Pinterest

zdroj:Pinterest

Já, po několika letech, budu silvestra slavit ve víru ,,velkoměsta'':-). Uff...

zdroj:Pinterest

A to je letos vše, přátelé! Dádydádydádydadadá! Mějte se fajn a toho Silvestra řádně oslavte! A nezapomeňte do toho nového roku vstoupit PRAVOU NOHOU! <3

s LÁSKOU Vaše

CONVERSATION

8 komentářů:

  1. Jůů to je všechno tak krásné. Mám moc ráda zlatou barvu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to krásný, až jsem zalitovala, že nepořádám party doma:-)

      Vymazat
  2. Anonymní14:57:00

    To je nádherné ♥
    nekonecnaknihovnicka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sice už je po Silvestru, ale je to nádherné! Vážně skvělé nápady:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Než se nadějeme, je tu znova, tak snad nápady pro příště:-)

      Vymazat
  4. My většinou Silvestra trávíme někde venku. Aspoň to pak nemusím doma všechno uklízet :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky radši venku, kde se nechám s radostí obsluhovat:-)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥