Červené radosti

Poslední Radosti v tomto roce jsou stále vánoční, tak račte vstoupit a mrkejte na ně:-).


Když bydlíte v bytě 1 plus 1 a máte postel přes celý obývák, tak máte ten přepych, že se každý den cítíte, jako v luxusním hotelu, protože máte snídani do postele:-). Sice chybí ta pokojová služba, ale to už by bylo přece jenom trochu moc.


A když už snídaně do postele, tak hezky stylově. Vánoční cukroví i cukřenka.


Postel se po čas vánoc nastrojila do červené barvy a nejvíc na ní vyniká Leonek (který je mimochodem novinkou u nás doma. Je to 4letý krasavec plemene Devon Rex a jela jsem si pro něj až na Moravu-ne, jsem naprosto normální, přišlo mi, že jeden takovej fešák se k nám ještě vejde a do party se hodí. A nemýlila jsem se!).






Tyhle krásný polštáře, stejně jako nejheboučtější deku na světě seženete u mého oblíbeného Stoklasy. Občas, když je Maty u táty, tak se tohle místo, když to čas dovolí, stává mým nejlepším kámošem. Lenoším, lakuju si nehty, čtu, poslouchám písničky, zkrátka čerpám energii na toho malýho lumpa. Já tu svojí postel zkrátka miluju:-))!!


Další radost ke mně přiletěla z mé oblíbené Anglie, od mé oblíbené Klárky. Krásně voňavá sada od Body Basic.




Svíčka ByJežíšek (ByTesco) taky nesmí chybět.


Vánoce nenávratně za námi, další zase brzy před námi (no co, stejně víme všichni, že to zase uteče jako voda) a teď nám chybí se ještě projuchat do Nového roku a věřím a cítím, že rok 2018 bude mnohem lepším, šťastnějším a pohodovějším rokem!


A takový rok 2018 PRO VŠECHNY, PROSÍM!

Vaše


CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Moc hezké fotky i inspirace :) Šťastné vkročení do 2018 i Tobě! :)

    MIA

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, musíte to mít doma útulné :) hodně štěstí do nového roku :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenn, děkuji:-). Útulné to teda máme:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥