Seznamte se, MARK, moje nová láska!

Venku dnes dopoledne sněžilo a já se těšila až dorazíme domů (Matyášek byl dnes poprvé u zubaře) a půjdeme si užít trošku toho čerstvého sněhu k nám do lesa. Když ho Maty viděl poletovat, byl jím okouzlen a fascinován zároveň. Nemohla jsem se ho vynadívat:-). Jenže, než jsme dorazili, bylo po sněhu (jak jinak). Tak jsem se rozhodla, že navodím už trošku té vánoční atmosféry alespoň doma. Během odpoledního spánku, vůbec nevím jak, nám Ježíšek přinesl stromeček. To bylo divu a radosti. <3


Já po celém dni konečně usedám, s šíleným bolehlavem a už se sakra nemůžu dočkat, až se zašiju do sprchy s Markem. Je to strašnej svůdník. Sice se vidíme jen jednou týdně, ale stojí za to....


...Je šarmantní, milej, krásně voní a když jsem s ním, cítím se jako okouzlující bytost, protože MARK, ten to s ženskýma zkrátka umí:-). Každá z nás by měla mít toho svýho, takže pokud po něm taky toužíš, mrkni SEM


A je to venku!:-)


V nabídce je spousta krásných vůní, jako čokoláda, kokos a teď i vánoční (čekuláda s pomerančem).


Sladké vůně jsou nejlepším společníkem hlavně v zimě, aby se tělo i mysl zahřála. Po peelingu je pokožka krásně hebká, hydratovaná a provoněná. Během koupele si připadám, jako bych seděla v kavárně, popíjela kafe a přikusovala zatraceně sladké brownie (cha a bez výčitek!).


A zamilovaný psaníčka, to je jeho! No není božskej?


Po bytě krásně voní pomeranče se skořicí, já voním jako čokoládovej mikuláš, stromek dělá parádu a já tiše plánuji další dny v týdnu, abychom je co nejlíp využili. Doufám, že konečně začne pořádně chumelit.

Mějte se krásně a pochlubte se, je u vás nasněženo?

Vaše





CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Marka milujem, mala som ho presne v tejto čokoládovej verzii a tiež som sa do tohto peelingu zamilovala :)

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥