5 tipů na šťastné a veselé

Reklamy, ach jo. Před vánoci jsou snad nejhorší. Samé jídlo, alkohol, dárečky, kosmetika, šperky (já jsem ten typ, který se reklamám směje a zároveň si moc dobře uvědomuje, že tu XXL lashes řasenku s 3D kartáčkem a VOLUME UP efektem strašně potřebuje:-)).
Jelikož jsem příznivcem českých značek, tak mám pro vás pár výrobků od Dr. Popov, který je tradičním českým výrobcem čajů, mastí atd. a pár tipů, jak mít vánoční svátky opravdu šťastné a veselé.
Pro mě budou letos totiž opravdu šťastné a pohodové....<3


1.Bacha na bacily
Bacily jsou všude kolem nás a pokud nejste příznivci léků, vsaďte na balzámek pro děti, který obsahuje vysoký podíl bylinných silic, takže uvolňuje dýchací cesty. Med, citrón a zázvor jsou taky tím správným parťákem v tomhle počasí. Zázvor zahřeje a citrón, ten je fajn vždy a všude:-).


2.Ráno s úsměvem
Jó, to se řekne! Ráda bych byla každé ráno pozitivně naladěná a vstávala svěží a s úsměvem na rtech, ale ta tma a zima venku nejsou zrovna nejlepšími ranními společníky. A tak se snažím protančit bytem, v rytmu (nejlepší RUNAROUND SUE), při které si vařím kafe (i když ho stejně vždycky piju studený) a Matyášovi čaj. Momentálně s příhodným názvem Zdravínek



3.Vaječňák a balení dárků
K tomu dobalení dárků a popíjení vaječňáku v režimu ,,nicnedělámaužívámsiklidu '' si jako každý rok musím provonit byt skořicí a vanilkou. Když se totiž smísí s aroma jehličí, cukroví a pohody, vznikne ta pravá vůně Vánoc.



4.Klid, regenerace a hydratace
Minulý týden jsme byli na Křivoklátských adventních trzích a kromě trdelníku jsem si dala i rakytníkový teplý mošt. A u toho rakytníku jsem už zůstala, Rakytela je mast s výtažkem z Aloe Vera a rakytníkem, díky které si na vás zima jen tak nepřijde.



5.Kouzelné Vánoce
Jsou sice i v tomhle osvěžovači vzduchu (jinak by se tak přeci nejmenoval), ale jsou především v našich srdcích a domovech. Vánoce nejsou o dárcích, ale o rodině a přátelích. Je to jedinečný čas v roce, kdy můžeme na chvilku zpomalit, možná se i zastavit. Užívat pohodových dní a přítomnost lidí, které máme rádi. Nacpeme si pupky, dostaneme a darujeme nějaký ten dáreček a slavnostně to zapijeme. 


A v neděli už je tu máme. Tak strašně to uteklo. Matyáškovi druhé vánoce, které budeme slavit hezky spolu (a zvířectvem samozřejmě). Já jsem se rozhodla, že nebudu navařovat pro celou armádu, abych to do sebe pak týden pod tlakem (přece to nevyhodím) cpala.
Takže stop stresu, stop povrchnostem, stop kritice, stop všem, co za to nestojí. Zastavme se, pusťme si koledy, užívejme milých chvilek a neřešme nesmysly.


Mějte krásné a pohodové svátky!

Pusu, vaše



CONVERSATION

10 komentářů:

  1. No vaječný likér bych si dala :) tak snad letos nějaký vynikající ochutnám.

    Přeji Ti krásné a šťastné Vánoce!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si každoročně říkám, že si udělám domácí, ale nakonec zvítězí vaječný sen z Kaufláče:-).

      Měj se krásně a užij si pohodové vánoční svátky!

      Vymazat
  2. Mamka dělá jednoduchý domácí vaječňák a já ho miluji, letos jsem si objednala hned 5 flašek :D na narozky, Vánoce, svátky a Silvestr ;) Jinak super tipy

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňam, to věřím a nedivím se ti. To máš na celé svátky vystaráno:)).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Tuhle značku vůbec neznám, ale vypadá dobře:D.
    Krásné vánoce:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni na e-shop, mají i různé dobroty:-)

      Vymazat
  4. K tomu pitiu vaječného likéru sa priznávam...a potom že sú tie darčeky zle zabalené :D :D

    www.simonazacko.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, ba naopak, ty dárečky jsou pak balené s větší láskou a radostí:-).

      Takže na zdraví!:-)

      Vymazat
  5. Moje kamarádka dělá hrozně super vaječňák:) vždycky jí "omylem" ujede ruka s rumem :D
    karelzzilla.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥