Na pár zimních večerů u krbu

Někdy jsem unavená, unavená ze všeho a ze všech. Kdybych mohla, sbalím kufřík (vážně malej) a na pár dní odjedu. Odjedu, daleko pryč, nebo klidně blízko, ale do opuštěný maliličký chatky uprostřed přírody, poblíž jezera (já vím, takhle začíná 50% béčkových hororů). Prostě do divočiny. Tam, kde by mi bylo jedno kdy vstanu, kdy si půjdu lehnout, klidně bych mohla vyspávat, nebo naopak ponocovat. Tam, kde bych mohla celý dny vypadat jako strašidlo, ale nikdo by se mě nelekl:-).





Všude jenom klid, sníh a zima. Ale ta krásná, bílá zima, která vás nutí vstát s prvním paprskem sluníčka, oblíknout navlíknout se a užívat si ten čistý, měkoučký sníh, který se jen leskne a působí jak peřinka a vy máte největší chuť ten sníh jíst, házet ho nad sebe, nebo v něm udělat pár andělíčků a zaskotačit si jak malý dítě.


Ráno bych si udělala horký kafe, který bych si vypila na verandě a k němu bych si dala (víte co, normálně?) párky a čerstvej chleba:-). Celý den venku, nebo v chatě a jen tak lenošit. Užívat přírody a ničeho kolem sebe. Vlastně ničeho a všeho zároveň. Ať už venku, nebo zabalená v dece, bych pozorovala tu bílou, studenou krásu.


Po celém dni, protoulaném po okolí, s tvářema zmrzlýma jako rampouch si večer přitopit v krbu, číst si, nebo jen tak koukat do ohně, relaxovat a k tomu popíjet svařák. V noci se zachoulet do péřových dek, jak tenkrát u babičky. Nemít žádný starosti a povinnosti na druhý den, žádný signál, žádná civilizace. Totální Klid (s velkým K).



A samozřejmě, to by bylo prd snění, bez (vy už víte, čeho) vaničky:-)!



Já snad na starý kolena začnu být romantička:-).


Mějte se krásně a přeji vám co nejpříjemnější zimní večery! Mně se bude krásně usínat a ještě líp spát, já jsem se tam totiž jako kouzlem ocitla a jdu si dopít ten svařák:-).


Vaše

CONVERSATION

16 komentářů:

  1. To vypadá naprosto fantasticky! A navíc jsem dostala děsnou chuť na párky s čerstvým chlebem! :))

    MIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak to je ještě dobrý, pro ně si skoč a dobrou chuť:-)!

      Vymazat
  2. Hneď teraz by som sa zbalila a odišla. Prekrásne miesto :)

    https://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. Jak ráda bych vyrazila na nějaké podobné místo, ale musím si nechat zajít chuť :) I když jak konečně začalo sněžit, tak má člověk lepší náladu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi, to já se bohužel taky jen zasnívám. Máš pravdu, ten sníh venku je krásnej. Hned je ta zima veselejší, ale myslím, že se moc dlouho nezdrží.

      Měj krásné a pohodové vánoční dny!

      Vymazat
  4. Ten podpis je krásnej :D :) Na atmosféru krbu opravdu nic nemá :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-)). Krb je krb, ale v minibytě stačí i pár svíček a je dobře:-)

      Vymazat
  5. Krásný článek a ty fotky, hned bych někam jela - nebo by mi stačilo kdyby napadl sníh u nás :) U rodičů tedy krb nemáme, škoda, ale máme mini chatku a tam jsou kamna a často sníh, tak alespoň tak. V bytě mám mini neboli stolní krb, ale i ten je moc příjemný :)

    SmileThess

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Thess:-). Dneska, když se podívám z okna tak po sněhu ani stopa už, tak budou zase Vánoce na blátě:(. Mini chatka a kamna, to zní taky dobře!


      Měj se krásně!

      Vymazat
  6. To bych jela hned. Člověk se u tvých článků vždycky tak krásně zasní :) A moc hezká je ta fotka s vanou, to by se mi moc líbilo :)
    Přeji ti krásné svátky a užij si Vánoce :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Lindi, to jsem ráda:-). Taky si Vánoce moc hezky užij a měj pohodový vstup do nového roku!
      Papa

      Vymazat
  7. Když koukám na ty obrázky, tak mám najednou zimu daleko radši :D
    http://karelzzilla.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-). Já mám zimu nejradši buď ,,čerstvou'', nebo s šálkem kafe v ruce a pěkně za oknem:-)

      Vymazat
  8. PRENÁDHERNÉ FOTKY! Ach, hneď by som brala takúto chatku. Strávila by som tam celé roky a stačili by mi knihy a kozub. Dúfam že raz sa mi to podarí!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doufám za Tebe:-)- Pak k tobě budu jezdit na prázdniny!

      Měj se krásně,
      papa

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥