Inspirace ke štědrovečernímu stolu

Dnes, počínaje rozsvíceným vánočním stromem u nás ve městě, se pomalu ale jistě začínám na Vánoce chystat. Matyášek bude slavit druhé vánoce, ale myslím, že budou mít zajistě větší úspěch, než ty první. A máme v plánu si je vychutnat plnými doušky, s plnými bříšky a hlavně pohodově.
A pokud máte rádi, stejně jako já, krásné nádobí, nechte se inspirovat. Na FAVI najdete vše, co potřebujete k doladění vánoční atmosféry i k dokonale prostřenému stolu na štědrovečerní večeři. 


                                                    1 2 3 4

Od nádherně zdobených a vykrajovaných talířů, broušených skleniček,






přes snídaňové sety, hrníčky, konvice, 


8 9

až po nádobí. Tyhle krásné lžíce najdete na Bella Rose. Párkrát jsem je zahlídla na Pinterestu, ale uznejte sami, zda vás ty české nápisy nenadchly? 


10 11 12



13 14 15

Roztomile a mňamózně nazdobené cukroví na takovém nádobí, to je sen:-).

Ani nevím, zda bych se víc těšila na jídlo, nebo na krásné nádobí, česky mluvící lžíce a broušené skleničky. U nás takovou parádu nemáme, ale na ty rychlý špunty a salát s řízkem vybavení jsme taky moc hezky:-).

Přeji pohodové předvánoční dny,

Vaše


CONVERSATION

8 komentářů:

  1. Broušené nádobí je krásné :) také jednu sadu broušeného skla máme doma.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tiše závidím, já mám pár broušených skleniček ByIkea, ze kterých mám velkou radost:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  2. Bella Rose je pro mě nebezpečná zóna, vždycky mám pocit, že potřebuju alespoň půlku všeho, co tam mají (a moje kredenc je toho důkazem...)
    Nechceš přidat odkaz na článek do Link Party? Ráda bych představila co nejvíc pěkných vánočních článků...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to naprosto souhlasím!:-). Mrknu na to, klidně se i přidám, pokud se mi bude líbit.

      Pá,

      Vymazat
  3. Na broušené sklo mám úplnou úchylku, i když tedy nemohu tvrdit, že by se jednalo čistě o Vánoční záležitost. Každopádně - z pozorování své maminky vím, že Pinterest způsobuje pěknou závislost. :D Takže - pozor na to, aby se ti doma nezačala hromadit kupa věcí, které se ti pak nikam nevejdou. :) I když jsou bezesporu nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Catherine, myslím, že broušené sklo se hodí na každou příležitost a na Pinterestu ujíždím už několik let, zatím ale s rozumem:-).

      Měj se krásně a užij si pohodové Vánoce!

      Vymazat
  4. Ty lžičky vidím poporvé a opravdu jsou nádherný! Celkově se velmi vyžívám v nádobí :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥