Liebster Award . Tak prosím

Všude začínají lítat bacily a mně taky jeden bacil. Bojuji s ním jak se dá, citrón, zázvor, čaj, paralen, repete...ale zatím bez úspěchu, naopak. Možná jsem mu trošku pomohla tím, že jsem neustále v jednom kole. Proto je na čase zpomalit a dohnat pár restů. Tudíž, moji milí, zasedám k nominaci, kterou na mně nachystala Adéla z blogu Obrazem blog. Tak mám pro vás dnes takovou ,,srandu''.  Ráda bych si pak v komentářích přečetla i vaše odpovědi, abych se dozvěděla i já, něco o vás:-).



Tak udělejte hačačá, nejlépe s dobrým svařákem (vínem) v ruce a jdeme na to (a poslechneme si k tomu čtení Jazz, co říkáte?):


1.Co bys poradila svému mladšímu já? 
Jéééžiš, holka, vyprdni se na ty chlapy (alespoň do 30!), cestuj a plň si sny! Používej svojí intuici a šestý smysl, ale v souladu s mozkem! Jo a pořiď si ty kočky alespoň 3...


2.Co ti přijde na tvém životě neobyčejné? 
Některá setkání a přátelství jsou neobyčejná, jinak je naprosto obyčejný, plný radostí i strastí, které zažívá každý z nás.

3.Co bys ráda uměla, ale prozatím se tomu nevěnuješ? 
Ráda bych uměla moc hezky malovat (ale chybí mi nápady a čas) a zpívat jako Ella Fitzgerald (do vínku mi však nebylo dáno, i když, sprcha si nestěžuje).


4.Co pro tebe znamená štěstí? 
Můj syn. Zdraví. Šťastný voňavý domov, plný lásky, pohody a dobrého jídla i pití. <3.


5.Kdybys nemusela koukat na peníze, co by sis teď hned pořídila? A proč?
Nejradši bych si pořídila krásnej malej domek, hodně neobyčejný a atypický, kde by na vás hned u dveří dýchla minulost místa a přírody. Domek, u kterého by byla malinká zahrada s magnólií, vzrostlými stromy, které by objímaly staré břečťany a u vchodu lavička (natřela bych jí asi na modro), která si pamatuje víc, než my všichni dohromady a na zahradě můj vysněný zahradní domek s verandou a houpací sítí. Matyášek by měl ten nejkrásnější pokojík a já bych (v podkroví) měla svůj pokoj, ložnici s vanou a výhled do lesa....
Až mě z té představy píchlo u srdce a povzdechla jsem si...


A TO JE VŠE PŘÁTELÉ (dádydádydádydáááá)!

Dále nominuji blogy:


A co mě tak napadlo?

1. Který největší sen si chceš splnit?
2. Můžeš cestovat bez limitů, kam vyrazíš jako první?
3. Nejoblíbenější citát
4. Co bys udělal/a, kdybys potkal/a jednorožce?
5. Jak pojmenuješ své nové zvířátko:-)?
6. Jak by sis představil/a domov snů, měl/a by si v něm svou vysněnou místnost? Která by to byla?


Mějte se krááásně!!

vaše

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Moc hezké odpovědi! :) Ten domeček jsem si ihned představila! :) Pokud si mé odpovědi na stejné otázky ještě nečetla, budu ráda! :)

    LifestyleBirdie - Liebster Award

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Birdie, děkuji. Jdu na ně:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  2. Děkuji za nominaci :) článek bude do konce týdne a už se na něj těším :)
    Měj se v lásce,
    Janet Sonrisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, tak to já taky, a moc!
      Měj se krásně Žanetko!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥