Podzim v Paříži

Ráno vstanu, vlasy si přečísnu do vysokého drdolu, trošku se přišmrncnu a i když je stěží 9  dám si i rudou rtěnku. Jsem přece v Paříži. Kdyby mi slušely barety, tak nasadím i ten, ale musí mi stačit čepice a šála. Sluníčko se sice už probudilo a mile přes velké okno hřeje, ale venku je podzim v plné polní a dneska nespěchám, tak mi ruce místo kafe zahřejí rukavice. Zasedám do první kavárny a popíjím skořicový Latté ke kterýmu přikusuju čokoládovej croissant. Otevřu knížku, kterou dočítám už několik týdnů, občas si nějaký nápad nebo obrázek namaluju do diáře a užívám ospalého pařížského rána.


A pak se probudím, teda Matyášek mě vzbudí, je kolem 7 a já ještě v polospánku nalívám kafe do svého oblíbeného hrníčku a náš den začíná. Nejsem v Paříži, jsem doma, ale kousek té Paříže doma přece jenom mám. Je pečlivě schovaný v mé krásné šperkovnici.


Občas si připadám přesně jako Francoise Merlin (Jean Paul Belmondo) ve filmu Muž z Acapulca, akorát, že nejsem spisovatelka a nepíšu knihu, ale jen tak si přemýšlím a sním. A v tom mém snění nejsem žádná super hrdinka (jimi jsme totiž my mámy i v reálu:-)).


Po stěhování jsem měla v té své rozlítané hlavě trošku chaos a když se mi stalo,že jsem někam vyrazila, už podruhé (katastrofa, že jo) bez náušnic, řekla jsem dost!


Vše jsem si dala zase rychle do kupy a jako první šly na řadu samozřejmě ty moje nejvzácnější poklady, které jsem pečlivě ubytovala právě v téhle krásce, která je opravdu organizovaná a je na ní spoleh:-). Seženete ji ZDE. Určitě chápete, že mě svou podzimní Paříží a lidmi, kteří si jen tak lelkují v parku (dokonce jsem tam i já s Matym) pod Eiffelovkou, dostala, a byla to láska na první pohled.




Když už jsem se u Stoklasy nachomítla (pokud se budete při dlouhých podzimních večerech nudit, nekupujte si medvídka mývala, ale otevřete si jejich eshop-zvláště, pokud už pokukujete po vánočních dárcích) , neodolala jsem i těmto Vintage gumičkám.


Doma je už vše na svém místě, tedy v rámci možností života s všetečným, lumpem, kterého zajímá vše, jen né jeho hračky.
Občas si v hlavě plánuju cesty po celém světě a věřím, že si je jednou všechny splním. Paříží chci začít, přece jenom je, co by kamenem dohodil:-).


Mějte krásný víkend, ať čtete tyhle řádky kdekoli. V Paříži, s cigaretou v ruce ,opírajíc se o studené zábradlí, s výhledem na Eiffelovku, nebo hezky pod dekou, kdesi doma...

S láskou,

Vaše

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Anonymní13:23:00

    Nádherný článek! Svým krásným popisem jsi mě do té Paříže také přenesla, aspoň na malou chvilku.♡
    jdusizasvym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mám radost, když se článek líbí <3.

      Vymazat
  2. Moc hezky napsaný! A víš co mě se strašně líbí ta tvoje profilovka, čtu si tvůj článek a v hlavě mám tebe jako v Midnight in Paris!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji! Jéé, hned si to jdu stáhnout, filmy od Woodyho Allena mám ráda, ale tenhle se přiznám, jsem neviděla.
      Pá!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥