Oslava dne, který už je naštěstí za námi

Dneska je přesně ten den, na který se čeká věčnost a člověk ho chce mít rychle za sebou. Dnes jsem byla nucena čelit soudu o dítě. Není to nic příjemného a u soudu jsem byla poprvé, ale vše dopadlo,  jak jsem si přála. Musela jsem si závěrem vyslechnout pár nehezkých nadávek, ale urazit nás může jenom člověk, kterého si vážíme. V opačném případě se dotyčný jen ponižuje. Spadl mi jeden ohromný kámen ze srdce, nebo spíš z ramen. Nesla jsem ho sebou dlouho jako těžký batoh a ještě před měsícem, kdyby to bylo možné bych chtěla nakouknout malinkou škvírou do budoucnosti, abych viděla, jak to celé dopadne..A je to za námi. Den končí, dokázala jsem to!


Za odměnu si konečně pořídím ten gramofon! Určitě ne hned, ale už mám na něj kasičku.


Celé odpoledne posloucháme 80' (zrovna teda Pharella-Freedom) a paříme. Matyášek se snaží otevřít skříňku klíčkem, který vítězoslavně zase někde našel a já si dala dort (od Mary, jasně že od ní) a kafe a těším se, že dneska nemusíme už vůbec nic.


Počasí je venku už pochmurnější, ale já ho mám ráda i tak. Je ospalejší a kdybych mohla, zahrabu se hódně hluboko pod deku a pár dní nevylezu. Něco na ten způsob ,,nechte mě všichni být'', jenže já bych to stejně nevydržela:-). Na nočním stolku mám přichystané 3 knihy a nevím na kterou se vrhnu jako první.


Teď už mám myšlenky zase na svém místě, tak mi dovolí si číst (teda dokud neusnu), kreslit, relaxovat a užívat si klidu.


Pomazlím Matyáška před spaním, dám si dobrou večeři, bublinky a budu slavit. Sama se sebou v rytmu Jazzu....



Hezký a pohodový večer,

Vaše




CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Jsem ráda, že to dopadlo dobře!! A přijeď k nám máme gramofon a Amík trochu ujel se sbírkou desek už ji máme ve dvou patrech a jazzu, jazzu toho máme hodně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Dobře to prozatím dopadlo, ale asi budu mít problémy i do budoucnosti, ale to ukáže čas. Jééé, Aničko, tak to si udělám další kasičku a snad vás jednou navštívím a projedu Amíkovi všechny ty desky:-)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥