Vánoce snadno a rychle

Dneska jsem procházela různé obchůdky a obchody a můžu vám říct, že už na mně ty Vánoce lezou:-). Zatím né moc...ovšem já nikdy nepropadám panice ani davovému nakupovacímu šílenství, já si radši vše pokoupím hezky dopředu (myslím tak 23.12) a se všemi těmi krásně voňavými a naducanými taškami si sednu, nožku na nožku, tiše v kavárně a v rytmu vánoční kavárenské hudby, za občasného prohrabování, si dám nějaký strašně dobrý, přeslazený vánoční kafe.

Po několika hodinovém bloumání obchody, kdy mi nic do očka nepadlo, jsem si dala alespoň vánoční zmrzlinu (příchuť vanilkové rohlíčky, mňam). 



Takže, pokud patříte k vánočním ,,lenochům'', nepřekypujete nápady, nebo jste zkrátka muž (sorry, já musela:-))) tak se mrkněte na eshop Řekni to dárkem, kde najdete již sestavené sady (u kterých nebudete vědět kterou první a vyberete si určitě i pro sebe:-) odměna musí být:-)), ve kterých najdete vše, co vás jen napadne. Obdarovaného zahrnete krásnou vůní a překvapíte originalitou.


Londýnská kosmetika Winter in Venice (no parabens, no cruelty, jak jinak), neurazí ani tu nejzhýčkanější ženu.


Když pak nakombinujete co má ráda a jakou žena je, ať už milovnice šperků (šperkovnice), koupelnová královna (vanička), kuchařka (miska), dáma s kloboukem (krabice na klobouky nebo dáma zahradnice (konev), vznikne vám takřka dokonalý dáreček.


Pro tatínka, dědečka či manžela můžete mrknout na šarmantní, ač kosmetický, tak praktický dárek, který na vás dýchne vůní Paříže (pomerančového květu).


Na e-shopu na vás čekají AKCE, tak šup ať už máte některé členy z rodiny nachystané a zabalené:-)
Ani vám nevím, zda se mi víc líbí dřevěná skříňka, nebo obsah. Vůni jasmínu mám strašně ráda a ujíždím si i na jasmínovém zeleném čaji. To je pak souhra vůní....



Pokud máte rádi načančané dárky, které vypadají luxusně, potrpíte si na krásné mašle a boxy, nebo chcete darovat kus romantiky, vzpomínek či hezký doplněk, nemůžete šlápnout vedle.


Díky designu si přijdou na své i milovníci Vintage. Kytičky, puntíky, krásné jemné barvičky spojené s vůní vanilky, cedrového dřeva, bergamotu, čisté bavlny a spoustou dalších.


Já tu svojí skříňku zbožňuji a kdybych jí dostala dárkem, měla bych jí snad ještě radši!

Máte nějaké tipy na Easy Peasy vánoční dárky v zásobě? Sem s nimi, není čas, ztrácet čas!:-)


Mějte krásný víkend,

Vaše

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Wow, tak tato kosmetika vypadá napohled krásně :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak nádherně voní! Až jsem přejasmínovaná:-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Já jsem taky nadšená, mrkni i na ostatní, nevěděla bys co dřív:-)
      Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Zmrzlina s příchutí vanilkových rohlíčků? Kde??? :D A design je opravdu moc krásný. Mám ráda vzor květin, i když přítel tvrdí, že je to pro staré babičky :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, v Praze na Zličíně. Tak to snad říká úplně každej chlap, nevím, co s tím mají:))).

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥