Jak jsme vyrazily RETROplesat

Měla jsem to perfektně vymyšlené, dlouhé černé šaty, perly, cigaretovou špičku, čelenku s kytkou, bílé rukavičky a bílý háčkovaný šál. Jenže ouha, ty kozy jdou alá Rockabilly (50.léta), tak abych ladila, musím na poslední chvíli oprášit puntíkatý šaty, nakreslím linku, červený nehty, rty, korálky, vezmu červený lodičky (zákon schválnosti-můžete mi říct, PROČ zrovna dneska, po rozhrnutí žaluzií jsme byli obšťastněni asi 30cm sněhu, PROČ?)...




samo i mašli, aby mě našli...


Od rána mě zní v hlavě Měsíc od Ivonne Přenosilové

,,Nejdříve jenom tajně nahlédl
a potom dovnitř vešel.
A zrovna by mě trochu rozesmál
až na lustr se věšel.

Klidně se dívá jak se svlékám
zatímco já se stínu lekám.

Dávno ví, že se tolik bojím
tak zůstal radši se mnou
a horkou tvář mi něžně hladil
pavučinou snů jemnou.
Zůstal pak se mnou do bílého rána
spala jsem s měsícem 
nebyla jsem sama.''



A pusinky, ty nesmí chybět!



V rytmu Měsíce jsem dodělala vše potřebné a jak se mi strašně moc nechtělo, tak se mi začíná chtít a těším se na George Michael revival (George byl moje srdcovka, ale musím uznat, že občas revival ujdou).



50.léta, hezký sukýnky, šatičky, šperky za pár korun, nic honosnýho, spíš rozverná a veselá móda. Pro můj šatník žádný retro, možná je to tím, že je můj šatník (a já sama?) sám o sobě RETRO....Až na ty tyrkysový silonky, ty moc často nenosím:-).



No nic, třeba vás moje šatičky a silonky poveselily:-) Mějte krásný páteční večer a pokud to jdete někam rozhýbat jako my, užijte si to se vší parádou!

Pusu,
Vaše
















P.S. Už jste zkoušely matnou rtěnku od Dermacolu? Za pár dní se můžete těšit na historicky první soutěž ByGabra:-)


A tady slibovaná fotka z plesu:-)


CONVERSATION

4 komentářů:

  1. škoda, že nemáš fotku, musela jsi být krásná ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem fotku zahlídla na Insta a Tobě i kamarádkám to moc moc slušelo...kočky! :-)
    Kalamita life

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥