Coslys, péče o barvené vlasy a pár babských rad

V minulosti jsem s vlasy dost blbla (čti ZDE ), ale už jsou to dva roky, co se o ně snažím starat co nejlépe. S tím mi pomáhá kvalitní vlasová kosmetika. Posledním mým objevem je kondicionér a šampón od značky Coslys (sežente na stránkách www.biooo.cz ).


Tahle hezká (samosebou) BIO značka je z Francie - no a to jakmile vidím na etiketě, hned po ni sahám. Přece by šarmantní francouzky nepoužívaly nekvalitní kosmetiku:-)?


Vůně z neobvyklé a pro mně neznámé izraelské limonky má na vlasech výdrž (až chytrák google mě ukázal, že se jedná o ta drobná, fialová kvítka, která se s oblibou suší a vydrží léta jako dekorace ve věnci nebo váze). Limonka je teda pěknej držák:-).


Šampón i kondicionér slibují delší výdrž barvy a musím souhlasit, že se barva vymývá o něco méně, což je výhodou především v letním období, kdy jsou vlasy namáčené a namáhané nejvíc. Sluníčko jim dává zabrat, ať struktuře, tak i barvě. Jelikož trpím na lupy, tak jsem občas z výrobků zklamaná a spousty šampónů, masek a kondicionérů jsem musela darovat, ale tihle fialový fešáci mi v koupelně už zůstanou:-).


Výrobky jsou veganské, bez parabenů, silikonů, SLS a SLES. Takovému složení dávám přednost, ale nijak nebojkotuju výrobky, které mám léta oblíbené.


Dřív jsem si na konečky nanášela různé oleje, masky a spreje, ale nakonec jsem zjistila, že není nic lepšího, než 100% kokosový olej (tenhle kelímek mám z UK asi za 1 libru).


A teď pár babských rad, které nám vykouzlí hustou kštici, pevné vlasy a objem jak z reklamy:


1.Pokud chcete docílit lesklých vlasů, zkuste heřmánek (pro blond) a nebo květ pomerančovníku (pro tmavé). Nechte jej louhovat v 1,5 l vody a poté jí opláchněte vlasy.

2.Zázračná kopřiva - zbaví vás lupů i zpevní vlasy. Můžete nechat louhovat dvě velké hrsti kopřiv na dva dny v půl litru 40% alkoholu, nebo si uvařte odvar z jednoho hrnku sušených kopřiv a jednoho litru vody.

3. Proti padání vlasů má pomoci tonikum z řeřichy, které připravíte z 200g květů a listů řeřichy a půl litru 60% alkoholu, ve kterém jej vylouhujete celé dva týdny. Výluh poté přeceďte přes plátno a získaný přípravek aplikujte na pokožku hlavy.


Jak jste na tom (nejen přes léto) s péčí o vlasy vy? Zkoušeli jste někdy majonézu s bílkem, ocet nebo jiné babské rady? Já toho vyzkoušela:-)!


Mějte se krásně,


Vaše





CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Izabell, mockrat dekuji! Moc jsi me potesila. Predevsim proto, ze tvuj blog mam rada, protoze je faaakt kraasnej!🌸🙋.
    Mej se krasne,

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé rady, škoda jen, že kopřivu jsem zkusila jednou a mohla se uškrábat :D Ale šampon i kondicionér vypadají dobře, mrknu na to! Já barvím hennou, to kvalitě vlasů hodně pomohlo, a pokud to jde, tak vlasy nefoukám a ani za mokra nerozčesávám. Na konečky mi vyhovuje Alverde vlasové máslo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lily, já osobně kopřivu (jako jednu z mála) nezkoušela, ale kolegyně po ní měla krásné lesklé vlasy, ale ta aplikace byla hrozná, měla je nějaký skvašený...no brrr:D...ale výsledek byl, to je hlavní, co bychom my ženský pro tu krásu nepodstoupily:D. Jinak co se týče henny, tak tu jsem nikdy nezkoušela, ale ráda bych, bohužel tu mojí červenou asi nikde neseženu....

      Měj se krásně a díky za komentář!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥