Dekorativní kosmetika - moje stálice

Dnes vám chci ukázat svojí dekorativní kosmetiku na běžné denní líčení, kterou mám již několik let osvědčenou a jsem s ní spokojená. Některé kousky jsou dražší, jiné zase levné a dostupné v každé drogérii. Nebazíruju na značce a než jsem našla výrobky, které vyhovují mojí problematické pleti, byl to docela oříšek (dost vyhozených peněz i výrobků). Vyzkoušela jsem spooousty rtěnek, tužek, make-upů, pudrů i řasenek (hlavně řasenek).




  • V první řadě vám představuju bázi pod make-up  je od Dermacolu (jako řada z mých dalších oblíbenců), po nanesení je pleť sjednocená a krásně matná.
  • Podle stavu své pleti nanáším buď rovnou Make-up (v loni jsem si oblíbila Selfie MU od DC a zamilovala jsem si ho. Je lehký a na omak heboučký. Není pod něj potřeba báze, protože je již v make-upu. Je 2v1. Nedoporučuji ho ale pro sušší typy pleti), nebo korektor. Klasické korektory mojí pleti a nedokonalostem na ní nestačí, tak používám Cover Make-up, který je nejhutnější a nejlépe krycí make-up který je na českém trhu. Jako make-up ho používám na večerní líčení nebo když mi na obličeji vyraší pupínky a fleky, které klasickým make-upem nezamaskuji. Cover MU považuju jako jeden z THE BEST OF výrobků, co jsem kdy objevila! 





  • Pokud mám kruhy pod očima, nebo mám unavené oči, používám Rozjasňující fluid v odstínu Day Light. Vždycky mě úplně prozáří a vypadám jako fresh žena :-) 


Kosmetická taštička 2v1- Primark



  • Pudr mám Wet and Dry, perfektně kryje a drží. Může být i na mastnější pleť.
  • Zdravíčka mám nejraději od Shiseido.
  • Celý make-up ještě na závěr doladím rozjasňovačem.





  • Když mám teď tmavé vlasy, tak si obočí barvím, ale stejně ho ještě lehce dokresluju tužkou. Mám odstín č. 1 (nemám ráda nepřirozené ani tmavé obočí). Obočí fixuju transparentní gelovou řasenkou (spíš....obočenkou?) od Essence díky níž pak drží lépe tvar.
  • Co se týče očí, tak si je líčím jak kdy, někdy dám samotnou řasenku, jindy přidám tekuté linky černé, nebo klidně i barevné (nejraději jsem měla od DC z black kolekce, ale jelikož není již k sehnání, tak budu testovat nové a vidím to na Bourjois, nebo mi poradíte lepší?). Řasenka Maybelline Lash Sensational Luscious se dobře nanáší, neobtiskává se, prodlužuje i zhušťuje a za tu cenu, je to hodně muziky za málo peněz:-) Nemá klasický kartáček ale plastový, ten já preferuji. Na stíny teď nejčastěji používám paletku Revolution a z tužek na oči je mou oblíbenou Tužka na oči Shiseido. Je ,,měkká'' a dlouho vydrží. 





  • Od Shiseido mám i konturku a taky naprostá spokojenost. Tužky jsou dražší, ale nevyzkoušela jsem jich zrovna málo a je to podle mě dobrá investice, protože to není věc, kterou máme na měsíc, ale vydrží i několik let.
  • Ach ty rtěnky...rtěnek mám slušnou sbírku, je to moje závislost:-). Do budoucna bude samotný článek jen o nich, ale alespoň pár oblíbenkyň vám ukážu. Longlasting Dermacol, mám asi všechny odstíny a  nejčastěji používám odstíny č. 4, 6, 9, 2 a 12.

  

  Rtěnka Dior č.999 pro klasické red lips, a pro extravagantnější a na kilometry viditelné volím Diorific Dolce Vita (tu jsem fotila už ZDE).




Ráda se líčím a nelíbí se mi ženy, co o sebe nedbají - od toho jsme ženy:-)! Beru to jako naše privilegium oproti mužům.
Líčení není o tlusté vrstvě make-upu, několikrát obkresleném oku, modrým stínům směřujícím až do obočí, které vypadá jako značka mých oblíbených tenisek a tvářičkách jako Marfuška. V jednoduchosti je krása a v případě líčení to platí dvojnásob.

Jak to máte vy? Jaká dekorativka je vaše oblíbená? Máte své stálice nebo stále hledáte či experimentujete? Budu se těšit na vaše komentáře.


Mějte se krásně a nezapomeňte, LIFE IS BETTER WITH LIPSTICK :-*
Vaše,







CONVERSATION

5 komentářů:

  1. Jojo, přesně tak - jsme ženy a musíme o sebe pečovat. Absolutně nesnáším takové ty keci, že já jsem pěkná a proto se mi daří apod. Že kdyby dotyčná měla taky takovou postavu nebo byla tak pěkná, že jde všecno lépe - ano, každá nemůžeme být stejná, ale každé sluší něco jiného a každá může zdůraznit svoje přednosti, ať už pomocí oblečení, vlasů nebo make-up. Takže vážně skvěle napsáno!

    Já většinou experimentuji, ale mám i své oblíbené favority jako například značku Sleek, MUR, MeMeMe nebo Freedom :)

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, každá vypadáme jinak a je dobré to umět nosit, ať už jsou to kila navíc, nebo nějakou tu ,,nedokonalost'' kterou se snažíme zakrýt:-)
      Děkuju za názor! Měj se krásně, na blog mrknu!

      Vymazat
  2. Tvářenku od Dermacolu si chci taky pořídit. :) moc se mi líbí paletka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to si určitě pořiď, věřím, že s ní budeš spokojená!
      Děkuju za komentář a přeju krásný den!

      Vymazat
  3. Maybelline riasenky mám tiež veľmi rada, sú perfektné, no konkrétne túto nedokážem odlíčiť a vytvára mi hrudky. Dermacol Make-up Cover som používala v čase, keď som mala na pleti akné a kryl perfektne, no po čase moju pleť dosť vysušoval. Dermacolu som verná stále, no používam Make-up Cover, ten je perfektný.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥