5 radostí pro odpočinek a relaxaci

Matyáš začíná pomalu chodit, takže já se celý den nezastavím a v noci to není o moc lepší (když rostou zuby tak se budí 1x-2x do hodiny). Některé dny melu z posledního a myslím, že už jsem na pokraji svých sil. Nakonec tu energii vždycky někde najdu (kdybych byla Tamagochi, tak už mám křížky místo očí).
Málokdy mám čas jen na sebe, ale snažím se z každé chvilinky vykřesat co se dá. Snažím se relaxovat venku na procházce, nebo přes odpolední spánek (já samozřejmě neusnu). Večer si píšu na blog, takže je to poměrně náročný.
Kde jsou ty večery, kdy jsem lítala po barech, divadlech nebo se nudila a nevěděla jakou knížku, seriál nebo film zkouknu dřív.


1. Buďme kreativní
Od dob co pamatuju, jsem vždycky hrozně ráda kreslila, psala příběhy (či pubertální deník) nebo si nalepovala různé obrázky a články do sešitů. Proseděla jsem u toho celé dny i noci...nejradši ty propršený, kdy se krajinou ozývá bouřka (M!I!L!U!J!U! bouřky).
To mi vydrželo už napořád.




Hitem pro rok 2016 (možná už 2015) jsou omalovánky pro dospělé. Najdete je všude a od témat jako je příroda, mandaly, radost apod. Já mám KOČKY, jak jinak:-). Na zadní straně omalovánek je napsáno: ,,Pojďte na chvíli zapomenout na starosti všedních dní, zklidnit mysl, nabrat novou sílu a snad se i trochu zasnít. Neexistují žádná pravidla, stačí jen vzít pastelky do ruky a nechat se inspirovat vlastní fantazií. Pouhých 10 minut denně vám dodá ztracenou energii a duševní pohodu''. Tenhle placebo text má něco do sebe, stejně tak jako omalovánky.
Ráda si ořežu pastelky a pustím se do toho...




Kočky prapodivných barev? Proč ne!




2.Smoothie

 Smoothie jsou zdrojem vitamínů a energie. Takže si každé ráno jedno dopřeju.

Taky máte rádi avokádo?

Avokádové smoothie

1 Avokádo
3 Pomeranče (vymačkat)
Kousek zázvoru
Banán
1/2 bílého jogurtu

Agávový sirup(nemusí být)



3.Pojďme ven!
 Jít si zaběhat nebo se jen projít. Cestou si natrhat třeba kočičky (nic jiného zatím asi nepotkáte). Domů se vracím s novými myšlenkami a  dobrou náladou. Čerstvý vzduch a pohodu vám natrhaná květinka ve váze připomene, kdykoli se na ní podíváte.





4.Zamlsejte si
Celou zimu čajuju. Poslední dobou jsem si oblíbila tento vanilkový sypaný čaj ke kterýmu si dám většinou něco na zub. Občas zdravého jindy nezdravého (nejradši citrónový cheesecake, mňam). Přece se musíme odměnit za tu každodenní rutinu, ať už v práci nebo na mateřské dovolené:-)



5.Relaxace ve vaně
Spoooousty voňavých bublin, hudba, svíčky. V jedné ruce promočenej časák nebo knížka a v druhé sklenka dobrého vína. Prostě TOP! Pro mně neexistuje lepší odpočinek.







A na závěr mám pro Vás playlist pro relaxaci a lepší náladu:

  1. Minnie Riperton - Lovin' You (1975)
  2. LANA DEL REY - RIDE 
  3. Bill Withers - Lean On Me
  4. The Temptations - My Girl
  5. Phil Collins - In The Air Tonight



Mějte se rádi a občas si užijte jen sami sebe!
Vaše,




CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Skvělé tipy na odpočinek, a smoothie určitě vyzkouším :)
    BLOG: Svět nad hlavou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, to mam radost!;)
      Mej hezky den, ByGabra

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥