V sedmikráskovém opojení

Když se mi dostala do ruky kosmetická řada od Manufaktury - Sedmikráska, tak jsem si jen nevěřícně přičichla (stejně jako k jejich pivní) a hle! Stejně jako ta pivní mně milá Sedmikráska překvapila (čekala jsem parfemaci nepříjemně stonkovou, snad víte, co myslím:-)). Pro mou velice citlivou a problematickou pleť jsem používala nejčastěji neparfemovanou vazelínu, tak tu jsem letos odložila a nechala se pohltit kráskou Sedmikráskou:-).Vůně je jemná a ,,čistá''.  Celá řada neobsahuje konzervanty a je vhodná pro normální, suchou a citlivou pleť.


Řada slibuje hned 7 výsledků, jimiž jsou:

  • Hydratace
  • Omlazení
  • Zpevnění
  • Regenerace
  • Zklidnění
  • Výživa
  • Rozjasnění


Souhlasím se všemi body, kromě zpevnění (snad jen u fluidu).
Sedmikrásky obsahují cenné minerální látky, ovocné kyseliny, proteiny, aminokyseliny a další látky které mají příznivý vliv na náš organizmus. Již v renesanci se macerováním sedmikrásek v levandulovém oleji vyráběly elixíry krásy pro zářivou pleť.


1.Exkluzivní regenerační & výživný pleťový olejový elixír (Ke koupi zde)
V Elixíru se skrývá několik rostlinných olejů-šípkový, jojobový, avokádový, makadamiový a slunečnicový. Kromě výtažku ze sedmikrásky v něm najdete i rozmarýn, vitamín E, koenzym Q10. Nanáším jej vždy večer a mám pocit, jako by se moje pleť z elixíru napila, takže je krásně hladká, hydratovaná a rozjasněná. Jakoby se rozzářila a načerpala novou energii.



2. Peelingová hydratační pleťová maska se sedmikráskou a kyselinou hyaluronovou (Ke koupi zde)
S kyselinou hyaluronovou se v posledních letech roztrhl pytel a najdete ji u spousty značek ve spoustě výrobků. Ani tento není výjimkou. Maska se má nanášet 1-3x týdně. Já používám 1x týdně. Nejprve ji nanášejte na suchou pleť a krouživými pohyby vyčistěte-díky obsahu bambusových částic (ty jsou dokonale jemné, tak nehrozí podráždění pleti ) pleť vyčistíme a zbavíme se odumřelých buněk, nečistot a mastnoty.  Poté nechte 5 minut působit jako masku. Maska obsahuje mimo sedmikrásky i výtažek z rebarbory, zklidňující panthenol a vitamín E. Po opláchnutí je pleť hydratovaná, heboučká, rozzářená, krásně čistá a voňavá. Za mě super 2v1. 



3.Hydratační pleťový fluid se sedmikráskou a kyselinou hyaluronovou (Ke koupi zde)
Ffluid je vhodný pro všechny typy pokožky. Můžeme ho využít jako podklad pod make-up či denní a noční krém. U mastnější pleti se může použít i samostatně. Já ho používám ráno, jako hydrataci a večer pod elixír. Po nanesení je pleť sjednocená a hebká. Konzistence je spíš řidší, jemná. Neucpává póry a pleť může ,,dýchat''. Najdete v ní kromě kyseliny hyaluronové i jojobový olej, mandlový olej a rebarboru (pro regeneraci), ovesný beta-glukan (stejně jako v dětské kosmetice Baby and Sensitive), zklidňující mořské řasy, hojivý panthenol a vitamín E, více ZDE.


Celá řada je jemná a pokud hledáte lehkou, přitom ale hydratační a rozjasňující pleťovou kosmetiku, tak se Sedmikráskou vedle nešlápnete:-) Jediné co jsem v celé řadě postrádala byl krém na oční okolí, ale od 1.března uvedli Sedmikrásku v limitované edici a přidali do nabídky sérum pro okolí očí a rtů ZDE, takže se nemůžu dočkat, až vyzkouším i to. Sedmikráska si mě získala. V angličtině znamená Daisy a to je i můj nejoblíbenější parfém (takže Fall in love with Daisy):-)

Máte s řadou Sedmikráska zkušenost, líbí se vám vůně, vyhovuje vaší pleti? Pochlubte se dole v komentářích!


Mějte krásný den, 
Vaše



Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥



CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Elixír by som určite rada vyskúšala. Od Manufaktury mám bahno z mŕtveho mora a je to podľa mňa najlepšia pleťová maska na svete. Síce ho budem míňať asi poriadne dlho vďaka mega baleniu, avšak stojí to za to. A nedávno som si bola v predajni kúpiť ich očný produkt, tak som zvedavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MIlá Janko, já mám Manufakturu velice ráda už několik dne a elixír mám uř druhý:-). Masku jsem také zkoušela.

      Měj se krásně!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥